Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#17194Nedodání balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2017, před 8 lety

Jindřiška Maršíková

Znění stížnosti

Dne 27.7. jsem dostala od České pošty na mobil SMS, že mi bude následující den - pátek 28.7.2017 doručen balíček. Odrušila jsem tedy svůj docela důležitý program a trpělivě, s přibývajícími hodinami etrpělivě čekala na dodávku.Nepřišel ani balík, ani omluva anivysvětlení či náhradní termín. Nic. Druhý den jsem se šla zeptat na naši poštu ( Č.Budějovice, Pražská třída), kde mi slečna na přepážce oznámila, že je málo lidí a pak si otevřela svou pracovní knihu, kde si něco škrtala a přestala si mne všímat. Zřejmě ale někam pak zavolala, protože, když jsem vyšla z pošty, přišla mi SMS, že se přes veškerou snahu nepovedlo balík doručit a že si mám pro něj "doběhnout" na poštu, kde ho uložili.
Toto je tedy vrchol! Ztratila jsem celý den zbytečným čekáním, zaplatila jsem téměř 100 Kč za dodávku do domu a pak si mám dojít pro zásilku sama, protože ji "bezpečně uložili na poště". Jsem velice roztrpčena tímto jednáním a příště si určitě vyberu jinou firmu pro doručení mých zásilek.
Mgr.J.Maršíková


Produkt

Zásilka č.:DR0564915901C


Požadované řešení

Požadovala bych od Vás korektní jednání - dodržet to, co stojí v SMS, neškodilo by uvést alespoň přibližnou hodinu, aby člověk neztratil čekáním celý den. Při nedodržení bych očekávala alespoň omluvu a ne druhý den pokyn, abych si zásilku odnesla sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 15:31, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.