Společnost


ELMONT-CH, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17197Nevrácení peněz po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2017, před 7 lety

Petr Grapl

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 27.2. 2017 jsem zakoupil indukční desku Gorenje IT 614 SC v hodnotě 5990 Kč. Deska přestala po cca 3 měsících fungovat. Obrátil jsem se tedy na záruční servis, kde mi byli technikem sděleno, že oprava je nerentabilní a mám se obrátit na prodejce. Po mailové konzultaci s panem Chroustovským jsem desku dne 30.6. odeslal na reklamaci a odstoupil od kupní smlouvy.

Dne 26.7. jsem se obrátil na obchod s dotazem na mou reklamaci, jelikož se mi do té doby nikdo k reklamaci nevyjádřil. Bylo mi sděleno, že reklamaci mají v systému uzavřenou a zkontrolují platbu.

Dne 27.7. po mé další urgenci mi bylo sděleno, že se jim platba vrátila a ten den ji posílají znovu.

Dne 28.7. platba opět nedorazila, nyní čekám na vyjádření společnosti.


Produkt

indukční varná deska GORENJE IT 614 SC


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny 5990 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 12:33, před 7 lety

Pokud prodávající přijal odstoupení od smlouvy, má povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky. Neučiní-li tak, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod odstoupením od smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 15:37, před 7 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2017 16:22, před 7 lety


Petr Grapl

Dobrý den,

dne 31.7. se mi dostalo vyjádření společnosti, že platba byla uskutečněna v pátek 28.7. a měla by být na mém účtu do 2 dnů. Dnes je 2.8. a platba na mém účtu stále není. Případ budu nahlašovat na ČOI a společnosti zašlu také předžalobní výzvu.

S pozdravem

Petr Grapl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 16:33, před 7 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Platba před malou chvilkou dorazila. Děkuji za Vaši pomoc."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.