Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Zbozi deklarovane jako maslo,maslem vubec neni,jde o smes syrovatky a margarinu ztuzene buhvi jakym emulgatorem a navic absolutne nechutnym,navic za cenu zlata.
Burro unigrana
Neklamte zakazniky a uvadejte pravdive informace o produktech.
|
Tweet |
Výrobek označený jako "máslo" musí obsahovat nejméně 80 % mléčného tuku, avšak méně než 90 %, s obsahem vody nejvýše 16 % a s obsahem mléčných netuků v sušině nejvýše 2 % (dle nařízení Rady (ES) č. 2991/94). Některé výjimky z tohoto pravidla jsou uvedeny v nařízení Komise (ES) č. 445/2007.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že výrobek byl klamavě označen, má možnost se obrátit na orgány Státní veterinární správy. Orgán dozoru je oprávněn při zjištění nedostatků uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.