Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#17198Italske maslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2017, před 7 lety

Jan Luft

Znění stížnosti

Zbozi deklarovane jako maslo,maslem vubec neni,jde o smes syrovatky a margarinu ztuzene buhvi jakym emulgatorem a navic absolutne nechutnym,navic za cenu zlata.


Produkt

Burro unigrana


Požadované řešení

Neklamte zakazniky a uvadejte pravdive informace o produktech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 11:54, před 7 lety

Výrobek označený jako "máslo" musí obsahovat nejméně 80 % mléčného tuku, avšak méně než 90 %, s obsahem vody nejvýše 16 % a s obsahem mléčných netuků v sušině nejvýše 2 % (dle nařízení Rady (ES) č. 2991/94). Některé výjimky z tohoto pravidla jsou uvedeny v nařízení Komise (ES) č. 445/2007.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že výrobek byl klamavě označen, má možnost se obrátit na orgány Státní veterinární správy. Orgán dozoru je oprávněn při zjištění nedostatků uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2017 12:08, před 7 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 08:23, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jak fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 07:45, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.