Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.11.2013 jsem zakoupila v Shoezz kožené kozačky na podpatku. Boty jsem na prodejně opravdu důkladně odzkoušela a vše vypadalo v pořádku.
Bohužel po jedné krátké cestě jen do práce a zpět jsem zjistila, že obuv si na noze sedla takovým způsobem, že kůže (velmi pevný materiál) se začala tvarovat podle chůze a ohybu nohy tak, že se zalomila směrem dovnitř na obou nohách a to přímo nad kotníky a tlačí přímo na kosti. Boty mají z vnější části podelný a příčný šev, který se v těchto místech setkávájí, takže tlak na kosti je o to větší. Reklamace mi nebyla uznána s tím, že údajně obuv prohlédl soudní znalec, který nezjistil na botách závadu. Obuv jsem reklamovala během 5ti pracovních dnů, takže se domnívám, že je patrné, že mne obuv neomrzela, ale opravdu jsem jí měla na noze pouze jednou a ještě týden po té, bolest otlačených kostí byla nesnesitelná. Snad pouze v ČR je stálá praxe stavět zákazníka do pozice, že pokud zjistí závadu už předem by se měl smířit s tím, že mu stejně nebude vyhověno. Prodejci nejde o spokojenost klienta, pouze o tržbu, které se nechce vzdát a zároveň si neuvědomuje, že takový klient se už nikdy nevrátí a svou špatnou zkušenost předá dál. Spoléhá se na to, že nikomu nebude stát za to, celou záležitost řešit a vše vzdá s tím, že přišel jak o boty, v kterých nelze chodit, tak o nemalou částku, kterou do bot investoval. V zahraničí by se zákazník dočkal okamžité omluvy a řešení na místě. Tady čekáte měsíc na to, aby vám někdo svým vyjádřením sdělil, že si vlastně vymýšlíte a ať si to vezmete zpátky..Předpokládám že v botách za 3.500,- Kč by se mělo dát už komfortně chodit a ne trpět a ničit si nohy. To bych očekávala od obuvy za 350,- Po svátcích hodlám v řešení celé této záležitosti pokračovat! Rozhodně se nehodlám nechat smést tímto způsobem. Při dnešním telefonátu s prodejnou mi bylo sděleno, že na vyjádření není ani kontakt na příslušeného znalce..tudíž mi není umožněno na jeho stanovisko přímo reagovat. Potažmo umožnit přímou komunikaci mého právního zástupce s přislušným znalcem. Obsluha prodejny mi sdělila, že se toto pokusí zjistit, než si pro obuv budu moci po svátcích přijít.Evidentně se již předem počítá s tím, že se nebudu ke stanovistku vyjadřovat a boty si odnesu.
Deska 14268AS, vel. 38, 3.499,-
Očekávám vrácení částky hotově. Časově neomezeným poukazem na koupi jiné obuvy je u některých slušných prodejců také možnost, ikdyž po této zkušenosti se mi opravdu nechce v této prodejně nakoupit a riskovat další potíže s jiným výrobkem.
|
Tweet |
V případě, že jsou vady vytčeny do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou. Dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku se předpokládá výskyt vady již při převzetí výrobku, pokud prodejce neprokáže opak. Prokázat opak lze např. znaleckým posudkem, který by měl být k zamítnutí reklamace přiložen.
Subjekt Johan Petr se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.