Společnost


ČEZ Prodej, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17200Nezájem a šikana

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2017, před 7 lety

Jaroslav Vlach

Znění stížnosti

Dne 2.5.2017 jsem uzavřel smlouvu o sdružených dodávkách elektřiny č. 0200289429. Předtím byla tato smlouva uzavřena na dřívějšího majitele nemovitosti Václava Kohouta, který zemřel v roce 2015 a byl otcem mé manželky. Smlouva byla vedena pod č. 0010020351.
Po jeho smrti jsme hradili dodávky elektřiny automaticky až do dne 2.5.2017, kdy jsem s ČEZ uzavřel shora uvedenou smlouvu. Na nemovitosti začaly stavební práce a lze předpokládat, že spotřeba elektřiny bude výrazně nižší a podle toho byla upravena platba. Tedy 2.5.2017 jsem předložil potřebné dokumenty a velice ochotný a příjemný pracovník ČEZ se mnou uzavřel smlouvu novou. Potud bez problému.
Dne červenci byla doručena mimořádná faktura na jméno Václav Kohout v níž je vyúčtován odběr energie od 11.4.2017 do 29.5.2017 se vzniklým přebytkem 2093 Kč.Navštívil jsem tedy 14.7.2017 opět ČEZ, měl jsem štěstí, že jsem se setkal opět s příjemnou pracovnicí a požádal ji, aby mi přeplatek nechala převést na konto, z něhož hradím v současné době poplatky za uzavřenou smlouvu s ČEZ. Ona se omluvila s tím, že musím vyčkat, až bude doručen dobropis na přeplatek a abych s ním pak přišel.
Dobropis doručen do poštovní schránky 20.7.2017 a 25.7.2017 jsem do odvezl do ČEZ a narazil na pracovnici označenou jmenovkou jako K. T. A začal problém, neboť odmítla věc vyřídit, když nemám sebou dědické řízení. K mému argumentu, že platba byla provedena až 2 roky po smrti Václava Kohouta a dědické řízení se na ni nemůže vztahovat, byla hluchá. Ani se o tom nepřesvědčila a nepoužila zdravý rozum. Stejně byla hluchá k tomu, že předchozí úřednice v tom neshledala žádný problém. Prostě to nejde a hotovo, předpis je předpis, platba za energii spadá do dědického řízení a hotovo, odchod. Jsem důchodce, bydlím ve Stodu a pro mne tato šikana představuje absolvovat opět cestu 50 km dlouhou, na což jsem jí upozornil.
Na závěr se mne, její vinou pěkně rozčileného zákazníka sarkasticky zeptala, zda mi s něčím ještě může pomoci.
Při příštím jednání v ČEZ se velice dobře postarám o to, abych se s touto pracovnicí již nesetkal. Škoda, do doby jednání s ní si nemohu na ČEZ stěžovat.


Požadované řešení

Prosím o posouzení celé věci a žádám, aby mi byl vrácen přeplatek ve výši 2093 Kč převodem, z něhož v současné době hradím ČEZ platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 09:03, před 7 lety

Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.