Společnost


Servisní pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17201Nesouhlas s vysi pojistneho plneni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2017, před 7 lety

Martin Horak

Znění stížnosti

Po banalni nehode jsem uplatnoval plneni z moji havarijni pojistky. Jelikoz pracuji v zahranici nechal jsem likvidaci vyresit rozpoctem, z nedostatku moznosti nechat vozidlo nekde stat v servisu a i z duvodu ze sam v servisu pracuji. Po zjisteni ceny dilu u prodejce citroen, jsem dekoval prozretelnosti ze mam havarijku. (A neni znama zadna druhovyroba a na zminenych vrakovistich jsou nedostupne)) Avsak jake bylo rozcarovani kdyz pojistovna poslala plneni za ktere neporidim ani jeden z potrebnych dilu, nehovore o praci a laku. A likvidator me odkazal na vrakoviste. Nyni pozaduje faktury za dily. A ze mozna neco doplati. Nevim zda zde hovorime o neschopnosti likvidatora zjistit fakticke ceny a nebo si je zjistil a ted se snazi pojistovna jak se rika odrbat. (fakticka cena dilu 21,500-, CZK, plus nejaka ta prace a lak. Vyplacene plneni 13,000_,CZK)


Produkt

Vozidlo Citroen C6 rok 2010


Požadované řešení

Proplaceni fakticke ceny dilu. Praci at si klidn nechaji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 08:48, před 7 lety

Na žádost spotřebitele je pojistitel povinen v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí či zkrácení. Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.

Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud. K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2017 17:04, před 7 lety

Dobrý den,
zasílám souhrn komunikace a rozhodnutí ve věci likvidace předmětné pojistné události.
1) Klient po nahlášení pojistné události obdržel informace o možnostech likvidace pojistné události, tak jak likvidaci upravují Všeobecné pojistné podmínky T.Č. O 201/2015 (dále jen VPP).
2) Klient se rozhodl pro likvidaci formou tzv. rozpočtem a pojistné plnění bylo vypočtěno v souladu s článkem 10, bod 14 VPP.
3) Klient vyjádřil nesouhlas s výší pojistného plnění. Revizí výpočtu bylo zjištěno, že výše pojistného plnění je stanovena správně.
4) Klientovi byla nabídnuta možnost dodatečného pojistného plnění, v případě změny formy likvidace z rozpočtu na formu opravy v nesmluvním servisu VPP čl. 10 bod 14 . (Oprava poškození s doložením relevantních podkladů – faktury za nákup materiálu a práce)
Likvidátor pojistné události postupoval plně v souladu s VPP.
Stížnost klienta považujeme za neopodstatněnou.
Naše stanoviska a rozhodnutí jsme připraveni doložit a obhájit.
S pozdravem
Roman Dujíček
Výkonný ředitel
Servisní pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2017 07:31, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2017 20:24, před 7 lety


Martin Horak

... jakmile bude casova dostupnost bude vozidlo pristaveno ke karosarske a lakyrnicke praci a faktury predlozeny. Taktez ucty za ony dva dily.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 17:03, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.