Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#17202Nevyplacení peněz při třetí uznané reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2017, před 7 lety

Marie Svárovská

Znění stížnosti

Dobrý den.
Reklamace č. 17545, 18245, 18883 byla vždy na stejnou závadu. Obuv jsem kupovala i reklamovala v prodejně 4423 Černý most Office Shoes. Reklamaci jste mi vždy uznali. Dostala jsem 2x náhradní pár.


Produkt

SAP kód:Sokrat-WHT-40, módní obuv. Opakované problémy s lepením.


Požadované řešení

Potřetí reklamaci na stejnou závadu požaduji vrácení peněz a ne další pár nekvalitních bot.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2017 08:36, před 7 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitelka dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci.

Pokud spotřebitelka reklamovala věc již třikrát pro stejnou vadu a všechny tyto reklamace byly uznány jako oprávněné, vznikl spotřebitelce nárok na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2017 16:55, před 7 lety

Dobrý den,
nastalá situace nás velice mrzí.
Dle záznamů prodejce se reklamace č. 4000017545, reklamace č. 4000018245 a reklamace č. 4000018883 týkala různých párů obuvi z titulu tří různých kupních smluv.
Prodejce má za to, že v případě nabízené výměny zboží v rámci uznané reklamace č. 4000018883 postupoval v souladu s relevantními právními předpisy.
Prosíme spotřebitelku, aby se dostavila na prodejnu za účelem dořešení situace a nalezení smírného řešení.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné vzniklé komplikace.
Shoebox CZ s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2017 07:53, před 7 lety


Marie Svárovská

Hodnocení:

Komentář: Dobry den. Nebýt toho, že jsem svou stížnost zveřejnila na portálu d Testu, prodejce by vůbec nereagoval. Nejsem z Prahy, takže každá cesta s reklamací byla spojena s časovou a finanční ztrátou. Obuv byla zcela jasně nekvalitní. Místo toho, aby ji stáhli z prodeje, mluvili se a vrátili peníze těm, kteří ji reklamují, celou situaci natahují. Dělá to na mě dojem, že chtějí případné stěžovatele otrávit do té míry, aby to vzdali a "neprudili".
Pro mě osobně z toho plyne, že u téhle firmy si nekoupím už ani lžíci n boty.
Svárovská