Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 22.7 jsem uzavřel VIP členství na dobu 1 měsíce.
23.7 2017 jsem zaslal písemnou výpověď o odstoupení od smlouvy.
Ale stále zasílají totoOmlouváme se způsobené potíže, ale nejsme schopni najít jakýkoliv poplatek nebo účet s tvými údaji. Prosím, poskytni nám laskavě následující informace, abychom mohli vyřešit tuto záležitost:
- hodnotu poplatku
- datum poplatku
- poslední 4 číslice na kreditní kartě
- jméno držitele kreditní karty
- emailovou adresu
- fakturační deskriptor (krátká webová adresa uvedená vedle poplatku na bankovním výpisu)
Rádi ti pomůžeme a podíváme se danou záležitost blíže, jakmile dostaneme správné informace, které nám pomohou najít poplatek.
Dále jsem zaslal toto.Petr x Hon
Petr x Hon
23. 7. 0:05 CEST
Dobrý den 22.7.2017 jsem uzavřel smlouvu s platností na 1 měsíc.
Ke dni 23.7.2017 ,bych chtěl od smlouvy odstoupit.
Petr Honzátko
Xhonp2
Děkuji.
Dnes jsem zaslal ještě toto
Odstoupením od smlouvy jsem Vám odebral můj souhlas s poskytováním osobních dat.
Již podruhé Vás vyzývám k okamžitému ukončení VIP členství, smazání mého profilu a všech poskytnutých dat.
Dále očekávám vrácení adekvátní částky na můj účet za nevyužité služby.
Pevně věřím, že jako seriózní a korektní společnost na trhu postupujete v souladu s Vašimi VOP.
Údaje o profilu,jen chci písemně potvrdit zrušení VIP smlouvy a profilu
Stále se snaží znemožnit odstoupit od smlouvy
Chci zrušit placené členství a smazat profil
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Z důvodu předběžné opatrnosti rovněž spotřebiteli doporučujeme zablokovat platební kartu, ze které byl uhrazen první členský poplatek (nebo alespoň zablokovat platby přes internet prostřednictvím této karty).
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.