Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1721Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2013, před 11 lety

František Staněk

Znění stížnosti

Pan Lumír Šenkýř z Havířova neustále zakládá a ruší své firmy, propaguje zboží přes slevové portály. Po objednání svého zboží na Slevomat.cz jsem 16.12.2013 zaplatil celou částku včetně poštovného a to převodem na účet výše jmenovaného. Po velmi složité komunikaci, která trvala několik dnů (neustálé telefonování - v 90% ho nezvedal a následném posílání SMS) jsem se 23.12.2013 dopátral toho, že zboží nebylo odesláno. Vzhledem k tomu, že se jednalo o vánoční světýlka, byl jsem nucen požádat o navrácení peněz. Na výsledek jsem hodně zvědav.


Produkt

Vánoční osvětlení se 100 LED diodami - 10 Metrů


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2013 14:43, před 11 lety

Dlužník (prodejce) je povinen plnit svůj dluh (dodání zboží) řádně a včas.
Pokud dlužník neplní řádně a včas, tak je v prodlení.
Jestliže dluh nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem (kupujícím) mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou si povinny vydat plnění, která smlouvou nabyly.
Prodejce je tak povinen vrátit finanční částku a kupující nejčastěji zboží, pokud jej obdržel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 14:30, před 11 lety

Ačkoli tato stížnost původně směřovala vůči subjektu Lumíru Šenkýřovi, která je smluvním partnerem spotřebitele, byla převedena na společnost Slevomat.cz, s.r.o., která projevila svou vůli vyjádřit se k předmětné stížnosti a pomoci zákázníkům s řešením této situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2014 11:31, před 11 lety

Dobrý den, pane Staňku,

je nám líto této situace. Všem zákazníkům, kterým zboží od pana Šenkýře nedorazilo, a ozvali se nám, jsme vraceli zaplacené prostředky. Naprostá většina zákazníků se nám ozvala v prosinci 2013 či v lednu roku 2014. Můžeme v této záležitosti pomoci i vám nebo jste se již dříve ozval přímo nám?

Pokud jste ještě neřešil věc přímo s námi, napište nám prosím kód voucheru, kterého se nákup týkal.

Přeji vám pěkný den,
Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
http://www.slevomat.cz/kontakt#velvyslanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.6.2014 09:26, před 11 lety


František Staněk

Dobrý den, se společností slevomat, jsem záležitost vyřešil vrácením peněz za voucher, ale nemám vráceny peníze za poštovné, které jsem poslal dle instrukcí panu Šenkýřovi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2014 15:56, před 11 lety

Dobrý den, pane Staňku,

děkujeme za zprávu.

Poštovné bylo hrazeno přímo na účet prodejce, nikoli přes Slevomat.cz, a tak jsme bohužel tuto platbu vrátit nemohli.

Pokud prodejce na výzvy k vrácení poštovného nereaguje, nabízíme vám pomoc a rádi bychom vám vrátili poštovné ve výši 75 Kč v kreditech: http://www.slevomat.cz/kredity na váš Slevomat.cz účet. Můžeme se zeptat, jakou u nás používáte e-mailovou adresu?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.7.2014 00:22, před 11 lety


František Staněk

fanast@seznam.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2014 10:58, před 11 lety

Dobrý den, pane Staňku,

děkujeme, pod tímto e-mailem však objednávku neevidujeme. Nevytvořil jste ji pod jiným e-mailem?

Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
http://www.slevomat.cz/kontakt#velvyslanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2014 10:51, před 11 lety


František Staněk

tyserova.jarka@centrum.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2014 11:27, před 11 lety

Dobrý den, pane Staňku,

kredity jsme teď na tento účet přičetli a budou pro vás platit 6 týdnů. Během nich je tak můžete využít na další nákup dle vaší libosti: http://www.slevomat.cz/kredity. Přičetl jsem na tento účet 119 kreditů, omlouvám se za předchozí nesprávnou informaci.

Věřím, že je uplatníte na něco, co vás potěší!

Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
http://www.slevomat.cz/kontakt#velvyslanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.7.2014 22:25, před 11 lety


František Staněk

Děkuji za Vaše vstřícné jednání, jen je škoda, že nedokážete odhadnout společnosti (firmy), které na Vašem portálu prodávají zboží a chovají se tak jako v tomto případě. Bohužel, je to především pro Vás negativní reklama. První co postižený řekne: "Objednal jsem si to přes slevomat!"

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2014 14:54, před 11 lety

Dobrý den,

děkujeme za zpětnou vazbu. Samozřejmě si uvědomujeme, že pokud dojde k takovému případu, zákazník si intuitivně vzpomene na Slevomat. Výběr poskytovatelů a prodejců (e-shopů) pro spolupráci se Slevomat.cz tak podléhá velmi přísným kritériím. Až 80 % obchodních partnerů z různých důvodů odmítáme.

Přesto se v ojedinělých případech stává, že daný prodejce není schopen dostat svým závazkům, což v některých situacích i přes předchozí zjištění, dopředu odhadnout nelze. Právě proto však zákazníkům nabízíme garanci spokojenosti: https://www.slevomat.cz/garance a před všemi negativní vlivy je chráníme, a jdeme tak nad rámec toho co musíme - v tomto případě tedy nad rámec toho, že smlouvu jste uzavřel přímo s panem Šenkýřem a poštovné jste platil přímo jemu bez naší účasti.

Věřím, že příště bude vaše zkušenost ideální, rozhodně pro to uděláme vše v našich silách.

Petr Bořuta
velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
http://www.slevomat.cz/kontakt#velvyslanec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2014 10:58, před 11 lety

Smluvní partner spotřebitele se bohužel rozhodl službu VašeStížnosti.cz nevyužít. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, stížnost nemohla být vůči němu úspěšně vyřešena. Stížnost byla převedena na společnost Slevomat.cz, která v tomto případě sice vystupuje jako zprostředkovatel, ale projevila zájem pomoci zákazníkům s řešením nastalé situace.
Vůči společnosti Slevomat.cz, s.r.o, tedy považujeme stížnost za vyřešenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.7.2014 10:59, před 11 lety


František Staněk

Hodnocení: