Společnost


Besteco, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17210Nereaguje na reklamaci, poškozené zboží při dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2017, před 7 lety

Petr MLČEK

Znění stížnosti

Já Jana MLČKOVÁ jsem si objednala umývadlo přes e-shop u společnosti Besteco s.r.o., ale umývadlo bylo při kontrole při dodání zcela zničené, Společnost Besteco nereaguje ani po dvou reklamačních emailech a asi pěti telefonických hovorech ohledně objednaného umyvadla, které bylo dodáno přepravní společností GLS poškozené, při převzetí bylo pracovníkem GLS sepsaný škodový zápis s tím, že umývadlo bylo nedostatečně zabalené a následná reklamace se směřovala na společnost Besteco. Pracovník spol. Besteco, který se ani nepředstavil přislíbil zaslání nového umývadla, ale nic neposlal, následoval příslib navrácení peněz + poštovné, které jsem hradila sama, opět nic nepřišlo, i když pracovník tvrdil, že peníze převedl a takhle už to probíhá asi měsíc a půl.


Produkt

Keramické umývadlo Planta


Požadované řešení

Požaduji po prodejci navrácení peněz za poškozený výrobek plus poštovné, které jsem uhradila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2017 14:11, před 7 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 10:09, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.