Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.6.2017 jsem provedla objednávku zboží číslo 1170176762 a provedla úhradu převodem ve výši 1944,- Kč. Dne 7.6.2017 jsem obdržela jsem potvrzenou předobjednávku a dále potvrzení o provedené úhradě s tím, že bylo vše předáno k vyřízení. Bohužel jsem do dnešního dne zboží neobdržela. Minulý týden jsem několikrát posílala e.mail s urgencí o nevyřízení a vždy jsem vložila korespondenci o objednání a zaplacení. Bohužel nebyla žádná reakce na e.maily a tak jsem se snažila přibližně 10 x volat na tel. číslo a bohužel jsem se také nedovolala.
Doufám, že se vše prošetří a buď mi bude zasláno objednané zboží a nebo jak se všude uvádí vrácené peníze.
objednávka číslo 1170176762 částka 1944,- Kč zaplacena na účet 2701075469/2010
Prošetřit a buď dodat objednané zboží nebo vrátit peníze ve výši 1944,- Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Spotřebitelka nám sdělila, že se stížnost podařilo vyřešit smírnou cestou. Na základě tohoto sdělení stížnost uzavíráme.