Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#17213Nevyřízená objednávka - úhrada objednaného zboží provedena Postazdarma.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2017, před 7 lety

Alena Smrtová

Znění stížnosti

Dne 6.6.2017 jsem provedla objednávku zboží číslo 1170176762 a provedla úhradu převodem ve výši 1944,- Kč. Dne 7.6.2017 jsem obdržela jsem potvrzenou předobjednávku a dále potvrzení o provedené úhradě s tím, že bylo vše předáno k vyřízení. Bohužel jsem do dnešního dne zboží neobdržela. Minulý týden jsem několikrát posílala e.mail s urgencí o nevyřízení a vždy jsem vložila korespondenci o objednání a zaplacení. Bohužel nebyla žádná reakce na e.maily a tak jsem se snažila přibližně 10 x volat na tel. číslo a bohužel jsem se také nedovolala.
Doufám, že se vše prošetří a buď mi bude zasláno objednané zboží a nebo jak se všude uvádí vrácené peníze.


Produkt

objednávka číslo 1170176762 částka 1944,- Kč zaplacena na účet 2701075469/2010


Požadované řešení

Prošetřit a buď dodat objednané zboží nebo vrátit peníze ve výši 1944,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2017 14:41, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:20, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se stížnost podařilo vyřešit smírnou cestou. Na základě tohoto sdělení stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.