Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#17215Neuznaná reklamace z důvodu mechanického poškození_GoPro HERO4 silver

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2017, před 8 lety

Kateřina Faganová

Znění stížnosti

Reklamovala jsem sportovní kamerku GoPro HERO4 Silver edition, zakoupenou v prodejně Maxcomp s.r.o. od dodavatele Mironet.cz a.s. s tím, že se zařízení zasekává a pro spuštění se musí restartovat. Tuto reklamaci jsem podávala již před cca rokem, kdy jsem měla úplně stejný problém, tehdy mi byla reklamace uznána a GoPro bylo vyměněno za nové. Nyní mi Však byla reklamace zamítnutá z důvodu, že je kamerka mechanicky poškozena bez jakéhokoliv dalšího rozvedení. Kamerku jsem předávala s tím, že u ní byl poškrábaný displej, a popraskaný a odřený kryt předního rámečku, k tomu však došlo přenášením zařízení v batohu, nikoliv nějakým nárazem nebo něčím podobným. Domnívám se, že vnější opotřebení obalu kamerky, která je užívána již téměř dva roky, a je určená pro extrémní sporty, není nic neobvyklého a nemá mít vliv na funkce zařízení, které při reklamaci nebyly ani zřejmě k vyjádření zkoumány.

Při převzetí zařízení po reklamaci, nám bylo prodávajícím sděleno, že tato zamítnutí jsou častá a nedá se proti nim odvolat, při nesouhlasu s reklamací by nám údajně bylo zařízení vráceno zpět se stejným vyjádřením.

Prosím o pomoc, jak mohu dále záležitost řešit. S vyjádřením reklamace nesouhlasím.
Děkuji za pomoc.


Produkt

GoPro HERO4 Silver edition/sportovní kamera -kód 95301137, Part number CHDHY-401-YEU


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2017 14:58, před 8 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, pokud k vyřizování reklamací určil třetí osobu. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího (zřejmě na společnost Maxcomp s.r.o.). Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.