Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17218Podvod - neoprávněné naúčtování poplatku za antivirus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 57 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2017, před 7 lety

František Hájek

Znění stížnosti

Dobrý den, přišly mi dvě premium SMS z čísla 90319099. Operátor mi řekl že je to nebezpečné číslo a je to číslo firmy ComGate Payments, a.s., Jankovcova 1596/14a, 17000 Praha 7, a okamžitě mi zablokoval premium SMS, aby to nemohlo pokračovat, ale mám se obrátit sem kvůli reklamaci a aby mi později tato firma nenaúčtovala nějaké další částky zato že jsem si zablokoval premium SMS.
Danou položku reklamuji, je to podvod! Služba se mi načetla podvodem-údajným smazáním virů-bez upozornění placené služby - aniž jsem si to objednal, přitom žádná služba nebyla provedena, naopak mi to jenom načetlo úhradu za danou službu.
Jedná se o podvod. Chci vrátit peníze na účet a službu okamžitě zrušit.
Za kladné vyřízení mé reklamace předem děkuji.

S pozdravem

František Hájek


Produkt

Antivirus za 99 Kč, placená služba bez upozornění a ve finále žádná služba není provedena.


Požadované řešení

1/ vrácení peněz- účet
2/ zabránění dalšímu podvodnému jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2017 12:29, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.