Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, přišly mi dvě premium SMS z čísla 90319099. Operátor mi řekl že je to nebezpečné číslo a je to číslo firmy ComGate Payments, a.s., Jankovcova 1596/14a, 17000 Praha 7, a okamžitě mi zablokoval premium SMS, aby to nemohlo pokračovat, ale mám se obrátit sem kvůli reklamaci a aby mi později tato firma nenaúčtovala nějaké další částky zato že jsem si zablokoval premium SMS.
Danou položku reklamuji, je to podvod! Služba se mi načetla podvodem-údajným smazáním virů-bez upozornění placené služby - aniž jsem si to objednal, přitom žádná služba nebyla provedena, naopak mi to jenom načetlo úhradu za danou službu.
Jedná se o podvod. Chci vrátit peníze na účet a službu okamžitě zrušit.
Za kladné vyřízení mé reklamace předem děkuji.
S pozdravem
František Hájek
Antivirus za 99 Kč, placená služba bez upozornění a ve finále žádná služba není provedena.
1/ vrácení peněz- účet
2/ zabránění dalšímu podvodnému jednání
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.