Společnost


TopFly s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1722Nedodržená lhůta pro vyřízení reklamace, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2013, před 11 lety

Pavel Pučegl

Znění stížnosti

Dne 23.8.2013 jsme u cestovní agentury STUDENT AGENCY, k.s. v Brně zakoupili zájezd "Pobytovo-poznávací zájezd Turecká riviéra/Pamukkale" pořádaný cestovní kanceláří TopFly, s.r.o. v termínu 1.-8.9.2013. Uvedený zájezd vykazoval řadu vad (ubytování místo hotelu **** v beach resortu pochybné kvality se zdevastovaným nábytkem a vybavením pokojů, s plísní na pokojích, nebezpečnými rozbitými okny, obnaženými živými vodiči, netekoucí teplou vodou, všudypřítomným zápachem a zaústěnými splašky přímo na pláž - foto viz. http://oasis.rajce.idnes.cz/), které jsme ihned po příjezdu na místo reklamovali u delegátky, která místo navštívila a potvrdila náš soupis vad s tím, že situaci nelze řešit na místě a je nutno ji vyřešit až po návratu s cestovní kanceláří. Po návratu z dovolené jsme v zákonné lhůtě dne 4.10.2013 osobně podali reklamaci u cestovní agentury STUDENT AGENCY na pobočce v Brně - Domě pánů z Lipé. Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace dne 5.11.2013 jsme tuto pobočku cestovní agentury navštívili a požadovali vyřešení naší reklamace nebo alespoň potvrzení, že lhůta marně uplynula a reklamace vyřízena není. Byli jsme odbyti se slovy, že STUDENT AGENCY zájezd nepořádala, tudíž to není jejich starost a že musíme počkat na vyjádření CK TopFly. Marné uplynutí lhůty nám potvrdit zaměstnankyně Bc. Sandra Slezáková odmítla s odůvodněním, že lhůta ještě neuplynula, že oni reklamaci přeposlali cestovní kanceláři až 17.10. tusíž "je ještě čas". Taktéž odmítla k věci přivolat svého nadřízeného se slovy "že ona je vedoucí". Po této skutečnosti jsme podali podnět k prošetření události a chování cestovní agentury STUDENT AGENCY na ČOI, Inspektorát Jihomoravský a Zlínský, který věc, pro nás nepochopitelně, předal inspektorátu Středočeskému a hl.m. Prahy a věcí (chováním společnosti STUDENT AGENCY) se dále nezabýval. Dne 12.11.2013 jsem od cestovní agentury STUDENT AGENCY dostal emailem vyjádření k podané reklamaci od CK TopFly, v němž odpověděli (zamítavě) pouze na část reklamovaných vad a odpovědi se navíc zcela neshodují s popisem reklamovaných vad (jakoby ani vyjádření nebylo adresováno nám). Co nás ve vyjádření velice zarazilo že CK uvádí, že neodpovídá za další služby poskynuté v rámci zájezdu (doplacený balíček all-inclusive), jelikož je poskytl někdo jiný. Domníváme se, že toto je nezákonné a CK má odpovědnost za celý zájezd včetně doplacených balíčků.


Požadované řešení

Požadujeme adekvátní kompenzaci za 3 dny zájezdu, které nebyly v pořádku, vrácení doplatku za službu all-inclusive, kterou nebylo možné čerpat a omluvu za nevyřízení naší reklamace v zákonné lhůtě od obou společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 10:37, před 11 lety

Dle § 852i občanského zákoníku odpovídá cestovní kancelář zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy bez ohledu na to, zda tyto závazky mají být splněny cestovní kanceláří nebo jinými dodavateli služeb cestovního ruchu poskytovaných v rámci zájezdu. Dle § 852i občanského zákoníku je lhůta pro uplatněnín reklamace dodržena i když je reklamace uplatněna u cestovní agentury - tudíž i běh lhůty pro její vyřízení se počítá od jejího uplatnění u cestovní agentury.
Dle Frankfurtské tabulky slev lze na poškození vybavení pokoje žádat slevu 10-50%, na neposkytnutí horké vody 15% a na zápach 5-15%.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 15:02, před 10 lety

Společnost TopFly s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Žaloba musí směřovat vůči smluvnímu partnerovi spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.