Společnost


Madair s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17226Neposkytnutá služba - let balonem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2017, před 7 lety

Veronika Krajcarová

Znění stížnosti

V září 2016 jsem zakoupila dvě letenky "Let balonem Exkluziv". Letenky byly zakoupeny a zaplaceny přes internet a došly poštou.

Bohužel není možné let objednat - ani na jednom ze dvou telefonních číslech (pevná linka a mobil) není nikdo k zastižení (pokusy v průběhu několika týdnů).
Let lze rezervovat i přes internet, ale žádné termíny letů nejsou vypsány.
Firmu jsem se poté snažila kontaktovat také emailem (26.7., 31.7.), ale také bez odpovědi.


Produkt

Let balonem Exkluziv - 2ks


Požadované řešení

Vrátit peníze, vzhledem k nemožnosti realizovat službu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 10:00, před 7 lety

Pokud společnost neumožňuje spotřebitelce službu využít, porušuje smlouvu podstatným způsobem. V takovém případě má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením se smlouva ruší od počátku a smluvní strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod odstoupením od smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně na adresu sídla společnosti, nejlépe s dodejkou). Nevrátí-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 09:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.