Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jste podvodníci. Na prodejně T-mobile prezentujete pojištění telefonu s tím, že když vám náhodou upadne a rozbije se sklo - jinak je telefon funkční, tak je to hrazeno vaší pojišťovnou. Ale opak je pravda. Proč si to nechat pojistit, když vám lžou. Končím a okamžitě vypovídám vaší prolhanou službu. Na prodejně říkají něco jiného než pak tvrdíte vy. Já nemohu za to, že jste špatně informovali prodejce pojištění. To je váš problém a ne můj !!!!!!!!!!!! JSTE PODVODNÍCI Gajdošová pojištění číslo ins10715705
je to podvod
čekala jsem službu za kterou si dle prodejce platím tj. opravu telefonu
|
Tweet |
Prodávající (společnost T-Mobile Czech Republic a.s.) musí spotřebitelku před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.