Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17227Pojistná událost-upadnutí telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2017, před 7 lety

Drahomíra Gajdošová

Znění stížnosti

Dobrý den, jste podvodníci. Na prodejně T-mobile prezentujete pojištění telefonu s tím, že když vám náhodou upadne a rozbije se sklo - jinak je telefon funkční, tak je to hrazeno vaší pojišťovnou. Ale opak je pravda. Proč si to nechat pojistit, když vám lžou. Končím a okamžitě vypovídám vaší prolhanou službu. Na prodejně říkají něco jiného než pak tvrdíte vy. Já nemohu za to, že jste špatně informovali prodejce pojištění. To je váš problém a ne můj !!!!!!!!!!!! JSTE PODVODNÍCI Gajdošová pojištění číslo ins10715705


Produkt

je to podvod


Požadované řešení

čekala jsem službu za kterou si dle prodejce platím tj. opravu telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 10:36, před 7 lety

Prodávající (společnost T-Mobile Czech Republic a.s.) musí spotřebitelku před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.