Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#17229Maily s vyúčtováním i když nejsem zákazníkem vodafonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2017, před 7 lety

Libor Šálek

Znění stížnosti

Dobrý den,
můj problém spočívá v tom, že už nejsem téměř půl roku zákazníkem Vodafonu a neustále mi chodí maily a smsky s fakturou na nula Kč. Sice nic nemusím hradit, ale kdyby mi každý posílal fakturu s nulovou částkou, tak bych asi jen mazal poštu.
Několikrát jsem volal na zákaznickou linku, tam vše odsouhlasí, že toto oznámení zruší a ejhle ono to chodí stále...

Přinejmenším je mi to nepříjemné!

S pozdravem

Mgr. Libor Šálek

(liborsalek@centrum.cz)


Produkt

Nemám již žádný produkt!


Požadované řešení

Vyřadit můj email z fakturační databáze!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 10:41, před 7 lety

Pokud byl již smluvní vztah mezi společností a spotřebitelem ukončen, může spotřebitel požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2017 13:02, před 7 lety

Dobré odpoledne, pane Šálku,

rádi se o to postaráme. Napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a doplňte číslo některého Vyúčtování nebo telefonní číslo, které jste u nás používal. Postaráme se o zrušení posílání e-mailů.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2017 09:11, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2017 08:53, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.