Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
můj problém spočívá v tom, že už nejsem téměř půl roku zákazníkem Vodafonu a neustále mi chodí maily a smsky s fakturou na nula Kč. Sice nic nemusím hradit, ale kdyby mi každý posílal fakturu s nulovou částkou, tak bych asi jen mazal poštu.
Několikrát jsem volal na zákaznickou linku, tam vše odsouhlasí, že toto oznámení zruší a ejhle ono to chodí stále...
Přinejmenším je mi to nepříjemné!
S pozdravem
Mgr. Libor Šálek
(liborsalek@centrum.cz)
Nemám již žádný produkt!
Vyřadit můj email z fakturační databáze!
|
Tweet |
Pokud byl již smluvní vztah mezi společností a spotřebitelem ukončen, může spotřebitel požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobré odpoledne, pane Šálku,
rádi se o to postaráme. Napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/ a doplňte číslo některého Vyúčtování nebo telefonní číslo, které jste u nás používal. Postaráme se o zrušení posílání e-mailů.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.