Společnost


neznámá

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1723Nevyžádané maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2013, před 11 lety

Šárka Soukupová

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou. Jsem už docela zoufalá, protože nevím, jak situaci řešit, jak se bránit. Každý den dostávám do mailové schránky několik nevyžádaných mailů. Vím, že existuje kolonka "spam", kterou také využívám, ale není mi to pranic platné. Maily stejného typu mi chodí neustále, protože zasilatelé si vymýšlejí nové a nové adresy, ze kterých maily odesílají. Např. nabídka na levné povinné ručení mi chodí každý den ale vždy z jiné adresy...Pokud chci na mail odpovědět a zažádat o nezasílání dalších emailů, není možné zprávu odeslat....lze se jen v doručeném mailu proklikat k zaslané nabídce...což nechci. Poslední dobou už mě tato praktika dopálila, protože mi chodí nabídky na nezávazný flirt, sex na jednu noc a podobně. Jsem vdaná a tyto maily mě až urážejí. Vadí mi, že se jim nemohu nijak bránit, každý den přicházejí nové a nové....Prosím, není nějaká pomoc, která by zamezila v tomto nechutném "marketingu" komusi...kdo má náhodou zrovna mou adresu? Nebo je lepší si založit novou a tu dát jen svým nejbližším a tu starou nepoužívat? Předem Vám děkuji za odpověď a pomoc....


Požadované řešení

Prosím o radu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 15:02, před 11 lety

Dle § 21 zákona o ochraně osobních údajů má každý subjekt údajů právo žádat, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat správce nebo zpracovatele o vysvětlení nebo požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. V případě, že správce či zpracovatel jedná v rozporu s tímto ustanovením, může subjekt podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že nelze dohledat obchodníka, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat obchodníky, jejichž nabídka je zasílána, případně Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.