Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1724THERMA RAY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2013, před 11 lety

Zuzana Smolíková

Znění stížnosti

Připojuji stížnost ohledně Therma ray a jiných produktů na všechny vypsané společnosti. Skycosmetics, BeautyDepot, Shadowsales mají jedno společné: sníží cenu výrobku, nabídnou ho k prodeji, VYLÁKAJÍ Z LIDÍ PENÍZE, ale zboží nikdy nedodají!!!!!!!!

U těchto společností jsem si objednala celkem 4 produkty, zaplatila jsem cca 10 000 Kč, ale dodnes mi žádný z nich nedodali!!!
Podle mého mínění je toto ZÁMĚRNÁ ČINNOST = lákavá nabídka, inkasování peněz a výmluvy, že zboží nemůže být dodáno. Podle charakteru a společných znaků... - imalů od těchto firem (automatický email bez osobního jednání) - jsem si vědomila, že tyto společnosti s velikou pravděpodobností patří jednomu majiteli!!!!!!, tedy jedna firma odkáže zákazníka na druhou firmu (stejného majitele), ta zase na třetí firmu (stejného majitele), až zákazník ztratí nervy a vzdá se!!!, protože ani třetí firma Shadowsales (TohleChci) v mém případě nedodala zboží, které jsem si zaplatila u BeautyDepot nebo Skycosmetic. Nechala mě, abych si vypsala objednávku a vepsala čísla svých voucherů, napsala, že mou objednávku eviduje, ale tím to úplně skončilo, zboží nikde!!! V této době už se mnou vůbec nekomunikuje!!!

Je tedy zřejmé, evidentní, že celý proces zlevněné nabídky, nákupu a odkazování zákazníka na další firmy je s největší pravděpodobností záměrně naplánovaný PODVOD!!!

Rovněž podvodně se chová Nebeslev, který nevrací zaplacené peníze a tím okrádá zákazníky, protože především jemu byly peníze zaplacené.


Požadované řešení

komunikace se zmíněnými firmami a zjištění důvodů okrádání zákazníků!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 15:06, před 11 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 21:15, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 21:16, před 11 lety


Zuzana Smolíková

Hodnocení: