Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den potřebovala bych pomoci. Byla jsem reklamovat notebook Lenovo IdeaPad Z50-70 Black na prodejně Alza v Opavě. Zčernala mi obrazovka a objevil se pouze kurzor myši ,systém se nenačte.S prodejcem jsem sepsala reklamaci. Prodejce uvedl závadu +zákazník Prosím pokud možno o zachování dát. 28 července mi přišel email a informace, že počítač je již opraven.Stavila jsem se na prodejnu, kde mi byl počítač předán. Na výdejce bylo napsáno- oprava reinstalace OS, recovery.
V sobotu jsem počítat zapla a zjišťovala,jak dopadla oprava počítače. Byl kompletně vykuchaný nezůstaly žádná data ,programy, certifikáty, vůbec nic jako když si koupíte nový počítač a začínáte od začátku.
G Na druhý den jsem jela zpět do prodejny a prodejci jsem sdělila svůj problém, sepsali jsme novou reklamaci. Jako popis závady jsme uvedli:" zákazník nesouhlasí s provedením obnovení systému a celkovou ztrátou dat. Přes upozornění na možnost ztráty dat ,očekával kontaktování před případným provedením servisního zásahu. Po prohlídce daného zařízení zákazník zjistil že šasi displeje opatrně byla vyměněna ,původní měla mírně vroubkování,stávajíci je hladká se škrábanci. na displeji byly zbytky lepidla, které se zákazník snažil odstranit ale přesto přetrvávají. Zákazník žádá o telefonické kontaktování a vysvětlení důvodů proč Byly provedeny servisní zásahy a nebyl předtím kontaktován.
1.8. přišel email: Vážená paní na základě vámi doložených dokladů bylo provedeno šetření vaší události v souladu s rámcovou pojistnou smlouvou ALEW 1/2013, kterou se řídí vaše pojištění jsme dospěli k závěru že vám nevzniká nárok na pojistné plnění z obdržených dokladů vyplývá že zařízení je funkční a nebyla zjištěna žádná závada .
Dovolujeme si vás informovat ,že dle rámcové pojistné smlouvy je pojištění prodloužené záruky definováno kde článku 2 výklad pojmu pojištění pro případ finanční ztráty způsobené mechanickou ,elektronickou nebo elektrickou nefunkčnosti věci ,která nastane v období prodloužené záruky tedy v období 12, 24 nebo 36 měsíců( v závislosti na zvoleném souborů pojištění) po uplynutí záruční doby poskytované prodejcem respektivě výrobcem obvykle 24 měsíců u vybraného typu zboží 36 měsíců .
vzhledem ke skutečnosti že zařízení je funkční a na kosmetické bábě nelze uplatnit pojištění prodloužené záruky považujeme tímto vaši pojistnou událost.
Notebook Lenovo IdeaPad Z50 -75 Black ;produkt:Nt335k8g; sériové číslo: 1S80EC0052CKPf03JC82.5
Předpokládám pokud má dojít takovému razantnímu zásahu že budu budou vymazaný veškeré data programy certifikáty Měl by být Zákazník kontaktován telefonicky před provedením takového zásahu zákazník by měl dostat možnost na výběr zda s tím souhlasí či nikoliv. S takovým zásahem nesouhlasím, proto žádám náhradu škody.
|
Tweet |
V určitých případech je pro zjištění vady nutné zasáhnout do věci (např.: uvedení počítače do továrního nastavení). Pokud o to ale spotřebitelka požádá, má prodávající povinnost spotřebitelku na tuto skutečnost předem upozornit (v rámci své prevenční povinnosti).
Byla-li na věci během reklamačního řízení způsobena škoda, je za ní odpovědný prodávající. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Poškodil-li prodávající věc ze své svévole, nahradí poškozenému cenu zvláštní obliby.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.