Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#17244Doručená pračka byla zcela nefunkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2017, před 7 lety

Tereza Neumannová

Znění stížnosti

13.7.2017 jsem si zakoupila pračku přivezly mi jí a já zjistila že,je urvanž šroub co drží buben tak jsem volala ihned na mall.cz co mám dělat řekly mi že zavolat servis tak jsem volala servis zaplatila 400,- pán řekl že je poškozená celá a že je to mechanický vada opět další hovor na mall paní že mám pracku zaalit a ze si prijede svoz ale jen za první dvere ale ja si platila vynos do prvního patra takže další 350,- za to že si pračku odvezly.Pračka někde ležela 6dní ale na mall mi tvrdily že jí jeste nemaji zadna slusna omluva nebo nejaka kompenzace za problemy který mi mall zpusobil nic.. a to na mall nakupuji mesicne cca za 6000. Upozornuji že mám male dítě a pracka je velmi dulezita pro nás ! Nyní je 2.8.2017 a stále nemám ani pracku ani peníze. Po této zkušenosti už na mall nikdy nic nekoupím velmi mě zklamaly !!


Produkt

Reklamace 97644887 Pračka Indesit


Požadované řešení

vrátit veškeré peníze za pračku,servisního technika,snos pračky a třeba voucher na nakup u mall jako komoenzaci za problemy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 15:47, před 7 lety

Uplatnila-li spotřebitelka reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodnou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od ní odstoupit a požadovat vrácení peněz.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka také právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Účelně vynaloženými náklady se rozumí například poštovné uhrazené za zaslání zboží k reklamaci. Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2017 16:01, před 7 lety

Vážená paní Neumannová,

je mi velice líto, že jste měla komplikace se zakoupeným zbožím.

U dané objednávky eviduji, že Vám byla platba odeslána za zboží dne 1.8.2017. Za doběrečné, ve výši 60,- Kč, Vám byla platba odeslána následující den, tedy 2.8.2017.
V rámci Vaší objednávky jste neměla uhrazenou žádnou službu na základě výnosu do patra, tedy není možné Vám zajistit dané proplacení.
Pokud došlo k domluvě mezi Vámi a danými kurýři, kdy Vám tuto možnost zajistili, nejednalo se o standardní zpoplatněnou službu, ale pouze domluvu mezi Vámi a daným přepravcem, kdy náklady, které Vám vznikly, nejsou pokryty z naší strany.
Kontrolou bylo také zjištěno, že Vámi objednaný servis nebyl autorizovaný a z toho důvodu jste danou částku servisními techniku hradila.
V případě, že by byl objednán autorizovaný servis, zajišťují diagnostiku či kontrolu zboží zdarma, v rámci zákonné záruky.
O této informaci Vás taktéž kolegyně informovala a následně Vám byla zaslána kompenzace ve výši 300 Kč jako omluva za způsobené nepříjemnosti.

Mrzí mne to, ale v rámci Vašich požadavků na proplacení výnosu do patra a servisního technika , Vám nemůžeme vyjít vstříc.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.8.2017 16:36, před 7 lety


Tereza Neumannová

Dobrý den,
Autorizovaný servis to teda byl ! ještě mi vaše kolegyne na lince sdělovala tefonní kontakt. 300,- sleva to je jako vtip ne ??? za komplikace ktere jsem s vami resila skoro mesic ? Snos od spolecnosti Top trans ktera vam svaží reklamace po me chtel pan 350,- za snos dalsich 400,- za technika vsechny kontakty jsem dostala od vas a jednala podle vasich pozadavku takze ja si koupila pracku mela jsem stim mesic reseni stalo me to 700,- a vy jste vlastne tak hodny že mi date 300,- slevu ?? docela dost smutne na tak velky obchod. Objednavam u vas skoro kazdy mesic v hodne 4000-7000,- pleny,jidlo atd. Tímto vaším jednáním jste prisly o zakazníka. Od tak velke spolecnosti bych cekala proplaceni veskerych nakladu ktery jsem kvuli tomu musela mít + aspon jako omluvu treba slevu na dalsi nakup 1000,- ale 300,- ? to je opravdu smesne kdyz me cela tahle sranda stala daleko vice nez je vase uzastna sleva..

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 10:37, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 17:04, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.