Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17247Okamžité zrušení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2017, před 7 lety

Libor Fiala

Znění stížnosti

Jedná se stále o to samé, seznamka je plná falešných profilů, a seznamka klamavě prodlužuje VIP členství, i když uživatel nemá zájem a nechce využívat...

Ze zákona mám právo se rozhodnout zda chci i nadále objednané služby využívat (Zákon o ochraně spotřebitele, § 5). Normální, seriózní firmy Vás před vypršením zkušebního období informují, že platnost vyprší a zda si ji přejete prodloužit, zašlou Vám fakturu apod. Tady s Vámi nikdo nekomunikuje, stále jen přeposílají zkopírované odpovědi.

Také mi chtěli za VIP strhnout peníze z účtu, ale "naštěstí" byly nad limitem platby, a částka se nestrhla. Teď po mě žádají částku zaplatit, ale jelikož jsem si nic neobjednal, profil nevyužívám, 90% jejich nabídek jsou lži, tudíž nedodrželi dodávku svých služeb a navíc se mnou jednali klamavě, odmítám cokoliv zaplatit a žádám o okamžité zrušení mého účtu a vymazání veškerých mých údajů z jejich databáze, jelikož si nepřeji, aby nadále jakkoliv s mými osobními údaji nakládali (Zákon o ochraně osobních údajů, § 5). Pokud se tak nestane jsem nucena se obrátit na Českou obchodní inspekci, Policii ČR a Úřad pro ochranu osobních údajů.

Sami mi v emailu napsali, že až částku zaplatím, tak mi VIP členství obnoví, takže chápu, že je teď neaktivní, tak nevidím v čem je problém. Já službu nevyužívám, nic jsem si nezaplatil ani neobjednal, Vám peníze nepřišli, prostě můj profil zrušte a problém je vyřešen.

Předem velmi děkuji za kladné vyřízení a odpověďi.


Produkt

internetová seznamka


Požadované řešení

Okamžité zrušení mého účtu a vymazání veškerých mých údajů z jejich databáze, jelikož si nepřeji, aby nadále jakkoliv s mými osobními údaji nakládali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 11:59, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2017 13:20, před 7 lety

ID: QY3VDE82


Přejeme Vám dobrý den.

Svůj profil můžete kdykoliv smazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil". Emailová oznámení budou zastavena v průběhu 48 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.8.2017 11:10, před 7 lety


Libor Fiala

Výpověď byla zaslána k začátku měsíce a byla také akceptována. Stránky jsem již nevyužíval a nevyužívám. Žádám tedy i o vrácení poměrné částky, jež jsem musel zaplatit, za služby jež nevyužívám. Dle legislativy ČR mám na vrácení úměrné částky nárok právní nárok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2017 11:50, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2017 17:16, před 7 lety

ID: QY3VDE82


Opět Vám přejeme dobrý den.

Navrácení části, respektive plné výše uhrazeného členského poplatku, je možné v případě tzv. 'Odstoupení od smlouvy', které je však dle české legislativy potřebné uskutečnit nejpozději do 14-ti dní od data objednávky služeb, které bylo v případě Vašeho profilu ke dni 01.06.2017 - možnost Odstoupení od smlouvy se již tudíž na Váš profil žel nevztahuje.

Děkujeme Vám za pochopení,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.8.2017 11:20, před 7 lety


Libor Fiala

Mohu poprosit o vyjádření dTest, zda mám opravdu právo na vrácení dané částky, od zaslání výpovědi? Tedy 3 měsíční členství bylo prodlouženo ke dni 1.7.2017 na další 3 měsíce. Výpověď byla zaslaná dne 3.8.2017 a akceptovaná, celou dobu již služby nevyužívám, mám tedy nárok na vrácení poměrné částky, od chvíle výpovědi? Děkuji za odpověď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2017 12:06, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:18, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.