Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 18.1.2012 jsem zakoupili americkou lednici Samsung. 18.9.2012 se objevila 1. závada (vadný dispay), závada uznána, opravená bezplatně autorizovaným servisem (výměna display). 18.2.2013 opět ta samá závada (vadny dispay), závada uznána, opravená bezplatně autorizovaným servisem (výměna dispay). 6.11.2013 se objevila ta samá závada po třetí (vadný dispay), závada uznána autorizovaným servisem. Vzhledem k tomu, žče se jednalo již o třetí stejnou závadu, rozhodli jsme se podle reklamačního řádu požadovat výměnu lednice za novou. Reklamace byla uplatňována dle reklamačního řádu Samsung přes servisního partnera. Reklamace byla zamítnuta bez jakohokoliv zdůvodnění a byla nabídnuta pouze bezplatná výměna display. Po zavolání na bezplatnou linku Samsung nám bylo sděleno, ať zašleme kopie opravných listů. Reklamace byla znovu zamítnuta a zdůvodněna tím, že se jedná bagatelní vadu (každá oprava cca 2 tis. Kč), která nebrání užívání lednice a tudíž se zamítá.Byla nabídnuta pouze výměna display, s tím, že bude na display poskytnuta záruka 24 měsíců a podmíněna tím, že bude oprava provedena do konce roku 2013. Přitom záruka končí 18.1.2014. Další opravu nechceme a dle reklamačního řádu požadujeme výměnu zboží.
Americká lednice RSH7ZNRS
6ádáme výměnu zboží za nové
|
Tweet |
Dle § 622 občanského zákoníku lze při třetím výskytu stejné závady žádat při uplatnění reklamace odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
Do záruční doby se nezapočítává čas, po který bylo zboží na reklamaci. Zároveň dle § 627 odst. 2 občanského zákoníku běží i při výměně části výrobku na tuto vyměněnou část nová záruční doba dle § 620 občanského zákoníku - tedy 24 měsíců.
Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.