Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17251Neuplatnitelný woucher na wellness pobyt v hotelu Morris

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2017, před 7 lety

Gabriela Železná

Znění stížnosti

V prosinci 2016 jsem zakoupila na portálu Nákup v akci slevový kupon na wellness pobyt na 3dny v Hotelu Morris - česká lípa. Kód slevového kuponu 6315052016 . Kupon je platný do 31.12.2017.
Když jsem dnes chtěla v hotelu domluvit pobyt, bylo mi sděleno, že portál Nákup v akci je před insolvenčním řízením a proto nelze kupon uplatnit.


Produkt

Relax pobyt pro dvě osoby - Dárkový poukaz - wellness balíček jako narozeninový dárek.


Požadované řešení

Z tohoto důvodu žádám o vrácení peněz nebo náhradu wellness pobytu v odpovídající kvalitě. Pokud nebude má stížnost vyřízena do konce srpna 2017, obrátí se na vás můj právní zástupce.

Gabriela Železná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 12:58, před 7 lety

V daném případě je podstatné, že k uzavření smlouvy o ubytování již platně došlo. Slevový portál "Nákup v akci" byl pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitelka a provozovatel hotelu, slevový portál byl zprostředkovatelem této smlouvy.

Provozovatel hotelu si vybral zprostředkovatelský server a to, že zkrachuje, je riziko podnikání - provozovatel hotelu si mohl svobodně zvolit formu, jakou budou oslovovat zákazníky. Pokud zvolil slevový portál, tak přijal rizika s tím spojená. Zprostředkovatelské smlouvy upravují ustanovení § 2445 a následující zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník").

Tím, že si spotřebitelka objednala ubytování přes slevový portál došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a provozovatelem hotelu. K platnému uzavření smlouvy došlo již ve chvíli, kdy bylo ubytování objednáno. Poté vznikla spotřebitelce povinnost zaplatit, což učinila a provozovatel hotelu vznikla povinnost ubytovat zákazníka a splnit dohodnuté služby. Spotřebitelka může tedy na poskytnutí ubytování trvat. Doporučujeme kontaktovat provozovatele hotelu a trvat na tom, aby svůj závazek z uzavřené smlouvy splnil, tedy, aby poskytl sjednané služby.

Pokud by však společnost Garuma s.r.o. jednala za provozovatele hotelu bez toho, aby k tomu byla oprávněna, jedná se o nepřikázané jednatelství. Kdo jedná bez příkazu, jdou k jeho tíži následky z toho vzniklé. Spotřebitelce v takovém případě doporučujeme, aby přihlásila svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Vyjde-li během insolvenčního řízení najevo, že mezi společností Garuma s.r.o. a provozovatelem hotelu byl přeci jenom platně sjednaný závazek, může se spotřebitelka domáhat plnění po provozovateli hotelu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 16:29, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.