Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#17252Nedoručení balíku BA954954597VV 2.8.2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2017, před 7 lety

Miloš Stoklasa

Znění stížnosti

Obdržel jsem "OZNÁMENÍ o příchodu listovní zásilky u které nebyl výjimečně vykonán pokus o dodání do místa určeńého v adrese z důvodu: .......

1. Důvod proč zásilka není doručena NENÍ UVEDEN !!
2. V době "nedoručení" zásilky jsem byl doma.
3. Na "oznámení" má být uveden podpis pracovníka pošty --ALE NENÍ
4. Na "oznámení JE uvedeno telefonní číslo 224219712, ale NIKDO JE i po mnohokrát OPAKOVANÉM vyzvánění nezvedá! Na opakované vyzvánění (v čase 11:10 až 11:30hod./ bylo na telefonu několikrát "ÚČASTNÍK HOVOR NEPŘIJÍMÁ" /Vyzkoušejte prosím sami/!

Žádám o sdělení:
1. Proč byla zásilka "výjimečně nedoručována"
2. Proč není uveden :důvod
3. Pracovníci nejsou povinni uvádět svoje jména ani podpisy?
4. Proč nikdo na uvedeném telefoním čísle 224219712 hovory nepřijímá, ale naopak vytípává (tedy pracovník přítomen je)
5, Jestliže pošta je schopna doručit oznámení o NEDORUČENÍ proč již není schopna dalších úkonů pro které je určena /má v OŘ stanoveny aktivity/
Jakým způsobem a v jakém termínu hodláte řešit výše uvedené nedostatky.

Závěrem žádám o doručení dne 3.8.2017, žádám o info - kdy zásilka BA954954597VV bude doručována.


Požadované řešení

Žádám o sdělení:
1. Proč byla zásilka "výjimečně nedoručována"
2. Proč není uveden důvod
3. Pracovníci nejsou povinni uvádět svoje jména ani podpisy?
4. Proč nikdo na uvedeném telefoním čísle 224219712 hovory nepřijímá, ale naopak vytípává (tedy pracovník přítomen je)
5, Jestliže pošta je schopna doručit oznámení o NEDORUČENÍ proč již není schopna dalších úkonů pro které je určena /má v OŘ stanoveny aktivity/
Jakým způsobem a v jakém termínu hodláte řešit výše uvedené nedostatky.

Závěrem žádám o doučení dne 3.8.2017, žádám o info - kdy zásilka BA954954597VV bude doručována.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2017 16:08, před 7 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.