Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 31.7.2017 jsem ve vaši prodejně zakoupil kolo Focus Whistler Evo 29" velikost rámu L, cena 12999.kč použil jsem slevový kupon za 490.kč takže jsem platil 12509.kč. Sotva jsem z prodejny vyjel tak hned po 150.metrech jsem zjistil že mi nefunguje zadní brzda, vrátil jsem se do prodejny a tam mi řekli ať přijdu zítra, že tam dneska není technik co opravuje kola, šel jsem tam tedy na druhý den 1.8.2017 a kolo si nechal opravit, technik mi řekl že mi zavolá až bude kolo hotové, Chodil jsem po obchodním centru 4 a půl hodiny a telefon nezvonil. Zašel jsem se tedy zeptat, už opravoval jiné kolo a to moje že prý má už hotové ani mi nebyl schopen zavolat. Vzal jsem si ho a vyjel jsem z prodejny a zase to stejné po 150 metrech a brzda nebrzdila. Šel jsem tam znovu a dal jsem mu kolo zpátky, prý bude opravené do pátku 4.8. 2017. Nevím proč už první den nezavolali prodavači do prodejny v Ostravě nebo Frýdku Místku, jestli tam mají to stejné že by mi ho dovezli. Od nového kola jsem čekal plnou funkčnost a ne že bude vadné. Mohli by jste na to dohlédnout a pokud možno abych měl to kolo co nejdříve. Kupoval jsem ho pro kluka aby si jezdil o prázdninách a teď nemá žádné kolo, protože to staré jsem prodal.
Focus Whistler Evo 29" rám L barva černo zelená
Požaduji kolo co nejdříve a nějakou slevu za čas a benzín, který mě to stálo 1500.kč zpět. Nyní toto kolo prodáváte za cenu 11690.kč a já jsem použil kupon za 490.kč takže teď by mě stálo tolik 11200.kč. Tady na tomto odkazu je to kolo co jsem kupoval:
https://www.hervis.cz/store/Vybaven%C3%AD/J%C3%ADzdn%C3%AD-kola/Horsk%C3%A1-kola/Focus/Whistler-Evo-29/p/COLOR-2167141
Pokud se nedohodneme odstoupím od kupní smlouvy, na což mám ze zákona právo, nemíním platit tolik peněz za kolo které ani doteď nemám a nyní je levnější. S pozdravem David Halama
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace).
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel také právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Účelně vynaloženými náklady se rozumí například poštovné uhrazené za zaslání zboží k reklamaci. Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.