Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Jsem pravidelným čtenářem Vašeho informativního časopisu, a tak mne zaujala informace ve věci "třídíme a pak kompostujeme" s ohledem na její nadčasovost. Ihned po té, co jsem obdržela uvedený časopis poštou, zavítala jsem na prodejnu DM v místě bydliště, tj. v Praze 7, Strossmayerovo náměstí, ale bohužel, dostala jsem informaci, že "akce běží už 14 dní, a tak nejen v jejich prodejně, ale i v jiných filiálkách už není k dispozici nádoba na bio odpad za 120 bodů."
Ráda bych touto cestou upozornila na tuto zkušenost a podle svého mínění výše uvedenou zveřejněnou informaci v časopise DM považuji za klamavou reklamu.
JUDr. Jitka Chocholoušková
Zabránit tomu, aby zákazníci DM byli klamavě informováni.
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněné při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Není-li to tedy možné, nelze po prodávajícím požadovat dodání zboží.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila nekalé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Dobrý den,
aktivity na podporu uvědomělého přístupu k třídění bioodpadu jsme odstartovali s termínem 26.7.2017. Jednou z nich bylo také zmíněné vydávání nádoby na třídění bioodpadu pro následné kompostování. Minimální počet nádob na jednu prodejnu byl 30 kusů, což jsme také uvedli v reklamním sdělení, stejně jako informaci o platnosti nabídky do vyčerpání zásob. Velmi nás těší zájem zákazníků o toto téma, který výrazně předčil naše očekávání.
Zákazníkům, na které se nedostalo, se tímto omlouváme a děkujeme za pochopení.
Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.
Jeronýmova 1485/19
370 01 České Budějovice
T 420 800 100 808
dm@dm.cz
www.dm.cz
www.facebook.com/dm.cesko
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.