Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklama - Jezděte s námi - rychle - bezpečně ---atd
Na trase Praha - Zdice za posledních 14 dní v odpoledních hodinách většina rychlíků dojíždí se zpožděním (30minut, dnes 50), v pátek ranní rychlík "Vyšší kvality" odjezd 5.51 ze Zdic nebyl ani avizován, v 5.58 se ozvalo z amplionu Rychlík nepojede - bez náhrady, dnes v 17.45 bylo na světelné tabuli na Smíchovském nádraží k vlaku do Protivína oznámeno zpoždění 30 minut a pak jen "vlak nejede - bez náhrady"
Výlukový jízdní řád v červnu na téže trase přímo znemožňoval v Berouně přestoupit z Elefantu směr Plzeň. Jak pravil výpravčí - jízdní řády se dělají v Praze .... Příjezd do Berouna byl autobusovou náhradní dopravou nalinkován 1 !!! minutu po odjezdu osobáku směr Plzeň
včasnost a návaznost jízdních řádu podle vlastní reklamy, která v táto době není ani klamavá ale lživá
|
Tweet |
Cestující má dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu právo na zrušení přepravní smlouvy a na vrácení zaplacené ceny, cestující s Kilometrickou bankou ČD (dále jen "KMB") má právo na zrušení zápisu v KMB (s navrácením kilometrů a kontrolních kuponů) v případě, že vlak, kterým zamýšlel cestovat má z jeho nástupní stanice zpoždění na odjezdu, pojede jen po části trasy, nebo je úplně odřeknut. Nárok na návratek jízdného ale nevzniká držitelům traťových jízdenek a síťových jízdenek.
Pokud by společnost při inzerci svých služeb uváděla nepravdivé informace, mohlo by být takové konání vyhodnoceno jako klamavé. Klamavé konání patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky a může být sankcionováno ze strany státních orgánů. Při posuzování, zda je reklama klamavá, je ale nutné přihlédnout i k tomu, jak mohou být spotřebitelé přesvědčovací kampaní ovlivněny. Nadsázku či přehánění je možno obecně v rámci přesvědčovacích reklamních kampaní připustit.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.