Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#17262Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2017, před 7 lety

Pavel Varmuža

Znění stížnosti

Dne 7.7. jsem dal opravit v servisu Mountfield Staré Město křovinořez,
v rámci jeho záruční doby.Zakoupen 5.10.2011 a má 7 let záruku.Po urgenci jsem 27.7.obdržel zamítavé stanovisko z důvodu: "Neoznámení vady výrobku prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co byla vada kupujícím zjištěna anebo mohla být při dostatečné péči zjištěna, je porušení platných reklamačních podmínek". Po zaslání mého nesouhlasu s uvedeným vyjádřením mi bylo zasláno další vyjádření:Na daném křovinořezu Sparta 440T vč.91411442342011 nebyla shledána žádná výrobní ani materiálová vada". Po mém vyjáření, že dle zákona je povinnost v záruční době opravit jakékoliv vady nejen výrobní, mi bylo zasláno toto vyjádření: "Ano, dle zákona máme povinnost odstranit vady, jen podotýkám tu skutečnost, že se musí jednat uznanou reklamaci, což ve vašem případě není."


Produkt

Křovinořez Sparta 440 T, v.č. 91411144234 2011


Požadované řešení

Pokud má křovinořez sedmiletou záruku, měla by být provedena oprava bezplatně v rámci záruční lhůty, jelikož péče o reklamovaný výrobek byl v souladu s předanou technickou dokumentací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 17:16, před 7 lety

Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Pokud byla sjednána smluvní záruka, která jde nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky byly sjednány. Nebyly-li sjednány zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace, vztahuje se na záruku zákonný režim. V takovém případě je prodávající odpovědný za vadu na věci po dobu, která byla smluvena.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně náležitě odůvodní, ale spotřebiteli s důvody zamítnutí nesouhlasí, může se ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 16:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.