Společnost


VersaCo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17267Neuznaná reklamace zapínání na školní aktovce Schneiders

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2017, před 7 lety

Josef Dušák

Znění stížnosti

školní aktovku jsme zakoupili za 1990 Kč 30.12. 2015 k vánocům dceři do první třídy. Záruční doba uplyne koncem roku 2017. Používala ji až od září 2016, kdy nastoupila do první třídy, tedy celkem 10 měsíců. Poslední 2 měsíce už jsme aktovku otvírali sami a nebo učitelka a družinář v družině.

Prodejcem aktovky je provozovna “McPen” tedy firma VercaCo s.r.o., která aktovku nakoupila od velkoobchodu ACTIVA spol. s r.o., která je dovozcem aktovek.
U prodejce VersaCo s.r.o. jsme vadu, která se projevila ani ne po ročním používání reklamovali. Prodavačky to zkoušely otevřít a "mimo záznam" přiznaly, že to jde ztuha a že se mi nediví, že to reklamuji. Při uplatnění reklamace se odvolali na postup, že to předají k vyjádření svého dodavatele firmě ACTIVA spol. s r.o. a ten svoje vyjádření napsal ve smyslu...."závada se neprojevila" .
Vrátil se nám tedy reklamační protokol, když připustím, že procesně měl přepsat vyjádření prodejce a ušetřil si čas, tak výsledek zjištění reklamačního technika ACTIVA je, že se vada neprojevila. Teprve včera večer jsem si všiml, že se asi v ACTIVA snažil mechanik mechanismus "namazat". Uvnitř mechanismu se totiž leskne film nějakého mazadla. To do protokolu, ale neuvedli. Ani po tomto "odborném" zásahu se nic nezměnilo. Tu aktovku dítě neotevře. Při přebírání aktovky v prodejně si to opět prodavačky měly možnost vyzkoušet a opět mi řekly, že mne chápou, ale že jim to dodavatel neuznal.
Dospělý člověk aktovku po značném úsilí nakonec ztuha a s bolestí na prstu otevře, ale ta aktovka je pro děti, ne pro Chucka Norrise.

Natočil jedno názorné video a umístil ho na youtube.com
https://www.youtube.com/results?search_query=recenze+schneiders

Aktovku otevřete pouze násilím, až vám doslova zbělá prst a obtiskne se Vám plocha mechanismu do prstu. To dítě nedokáže, protože nemá ani tu sílu a nepřekoná ani bolest, kterou to přináší. Myslel jsem, že se aktovky vyrábí pro děti do školy, aby jim přinášely radost. Vše je hezky vidět na videu.
https://www.youtube.com/watch?v=ys2M3JHMzN8


Produkt

školní aktovka Schneiders Feel Happy


Požadované řešení

Oprava nebo výměna mechanismu, aby byl použitelný, tak jako u nové aktovky a vydržel alespoň další školní rok nebo vrácení peněz. Já osobně už bych aktovku Schneiders nebo jakoukoliv jinou se stejným zavíracím mechanismem své dceři nekoupil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2017 09:52, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Za tyto vady je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že k vyřizování reklamace byla určena třetí osoba (např. dodavatel, servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 16:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel také může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.