Společnost


Ochranatelefonu.cz

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17268Nedodané zboží ani po přijetí platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2017, před 7 lety

Štěpánka Čížková

Znění stížnosti

Dne 18.7.2017 jsem objednala v internetovém obchodě Ochranatelefonu.cz pouzdro na mobilní telefon. Přišlo mi potvrzení o přijetí objednávky pod číslem 0017000708 a také potvrzení přijetí platby 278,-Kč. Dál už nic. Po týdnu jsem psala mail, s dotazem na termín dodání, ale žádné reakce jsem se nedočkala. Po dvou týdnech jsem opět psala, že chci dodat zboží nebo vrátit peníze, ale bez reakce a uvedený telefonický kontakt není dostupný. Až po této zkušenosti jsem si přečetla recenze obchodu a zjistila jsem, že takto podvedených zákazníků tam je mnoho. Vždy si obchody předem prověřuji, ale tentokrát jsem u takové částky tento krok vynechala a hned jsem narazila nejspíš na podvodníky.


Děkuji.


Produkt

FLIPOVÉ PENĚŽENKOVÉ DON’T TOUCH MY PHONE POUZDRO PRO SAMSUNG GALAXY GRAND PRIME G530 - FIALOVÉ


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze a pokud existuje registr nespolehlivých obchodů, tak tam tento zveřejnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 15:01, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

Před nákupem z neznámého e-shopu, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na těchto webových stránkách je možné zjistit, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 16:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.