Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17274Zamítnutí žádosti opravy telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2017, před 7 lety

David Zrůst

Znění stížnosti

Dobrý den, před cca 5 týdny došlo na mám telefonu Samsung Galaxy A5 2015 k poškození displeje a sice k jedné neporušené linii od levého horního rohu k pravému dolnímu(v době, kdy byl telefon na nabíječce, mi ho pes shodil na zem). Telefon byl kupován v pardubickém kamenném obchodě Euronics (Masarykovo nám., Pardubice, 530 02), kde jsme s koupí telefonu stejně tak uzavřeli připojištění za ca 3000,-Kč(Pojistnou událost poté řešila společnost viz. název společnosti). Před cca 3 týdny jsme telefon nechali odvést na opravu v rámci tohoto připojištění, načež mi dnes přišel e-mail s tím, že se záruka neuznává z důvodu, cituji: " nejedná se o funkční vadu věci (mechanická, elektronická nebo elektrická) způsobená náhlým
a neočekávaným působením zevních sil." Stejně tak společnost mnou uvedená výše napsala, že "Z obdržených dokladů vyplývá, že zařízení bylo poškozeno zvířetem. S ohledem na výskyt domácích zvířat, je nutné
zvýšenému riziku možného poškození zařízení domácími zvířaty předcházet, což v tomto případě nebylo učiněno, a proto jsme dospěli k závěru, že se v daném případě jedná o poškození předvídatelné a očekávatelné. Tímto nebyla
naplněna definice nahodilého poškození věci, která je definována v Rámcové pojistné smlouvě HPADT 1/2015, kterou se řídí Vaše pojištění. V tomto jednání rovněž spatřujeme nedbalostní jednání.“ Přijde mi to hrozně prosté a nespravedlivé, já vím, asi jako každému, komu opravu neuznají. Děkuji za Váš čas při čtení tohoto textu a děkuji za každou radu a pomoc.

S pozdravem,
David Zrůst


Produkt

Samsung Galaxy A5 2015 gold


Požadované řešení

Rád bych touto cestou požádal o naplnění mnou zaplaceného připojištění a sice opravit poškozenou část telefonu, tedy displeje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2017 10:22, před 7 lety

V případě zamítnutí práva na pojistné plnění, může spotřebitel požadovat zdůvodnění zamítnutí. Nesouhlasí-li s důvody zamítnutí, má možnost podat stížnost. Nebude-li spotřebitel ani s tímto úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.