Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
při fénování mi začaly hořet vlasy, fén vyhodil elektřinu v celém RD, praskly žárovky v koupelně, na hlavě mám vypálené kolo v průměru hlavice fénu. Fén jsem odnesla do Kauflandu ve Znojmě na reklamaci, protože mi bylo řečeno, že je potřeba udělat odborný posudek. V něm konstatovali, že fén nemohl výše popsané poškození způsobit. Když nyní chci fén vrátit a udělat si svůj vlastní posudek, bylo mi řečeno, že leží rozebraný někde v Německu a že mi ho nevrátí. Nevím si rady, jak dál postupovat.
fén, přesné označení nyní bohužel nemám k dispozici, jsem schopná dodat
nemajetková újma? každý den v zaměstnání pracuji s klienty a vypálené kolo na hlavě vypadá všelijak, jen ne reprezentativně. Od této události mám z fénu docela strach, při fénování nezamykám koupelnu pro případ, že by se něco obdobného znovu přihodilo. Bezprostředně po události jsem zůstala sedět v kuchyni, nemohla jsem se hnout a říkala jsem si, že jsem se podruhé narodila
|
Tweet |
V případě, že prodávající věc při vyřizování reklamace poškodí nebo dokonce nevrátí, je možné po něm požadovat náhradu škody dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku, a to buď uvedením v původní stav či formou finanční kompenzace.
Doporučujeme proto prodávajícího prokazatelně vyzvat k vydání zboží se stanovením dodatečné lhůty a nedojde-li v této době k vrácení zboží, uplatnit žádost o náhradu škody na převzaté věci.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k vydání zboží, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Pro nekalé praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění, tj. reklamace, lze podat podnět rovněž České obchodní inspekci pro porušování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs). A pokud by nepomohla ani tato cesta, musel by se spotřebitel obrátit na soud.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
zavolala jsem na zák. linku 800 165 894, nejpozději zítra /11.8./ mě budou kontaktovat z oddělení pojištění
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.