Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.V říjnu mi manželka objednala holící strojek Panasonic od této firmy.Reakce byla rychlá,zavolali a druhý den byla zásilka u nás.Potud velká spokojenost.Když jsem zásilku rozbalil,zjistil jsem,že chybí český návod,olej a čistící štěteček.Strojek zřejmě nebyl určený pro náš trh,protože vidlice pro připojení do zásuvky měla ploché kontakty a byl přiložen adaptér.Když jsem firmu kontaktoval na pražské tel.číslo 246 019 953 ,ozvala se mi operátorka,vše vyslechla a sdělila mi,že mmě bude kontaktovat reklamační technik.Nikdo se neozval,takto jsme měli komunikaci asi 4x.Když mě došla trpělivost,tak jsem operátorce sdělil,že odstupuji
od smlouvy ať mi sdělí adresu kam mám poslat strojek a dopis.Opět mi řekla,že mě budou kontaktovat,a zase kolotoč několika telefonátů.
31.října mě konečně zavolala,že si pro stojek pošlou kurýra,adresu mi opět odmítla sdělit.1.11.opravdu odvezli balíček s adresou vykládky Havířov Ostravská 3 a objednavatel NOWE KOLORY SP.Z O.O. NIEDZWIDZA 29B Šenov u Ostravy p.Golabek.Čekal jsem 30 dní jak mají uvedeno v Obchodních podmínkách na svých webových stránkách.2.12.jsem kontaktoval telef.firmu ,s opětovným příslibem,že se mi ozve.Ještě ten den došel e-mail ,že bude částka uhrazena v nejbližším možném termínu. Dne 16.12.jsem opět kontaktoval firmu na uvedeném telef.čísle,kde mi operátorka sdělila,že částka bude uhrazena do konce týdne ale opět sliby chyby.Jedná se o částku 3 300,-Kč bez poštovného.
S pozdravem Vašíček Milan
Holící strjek Panasonic ES8109S503,
Vrácení zaplacené částky
|
Tweet |
I přes to, že se jedná o společnost zaregistrovanou v Polsku, má webové stránky v českém jazyce, tudíž lze případ posuzovat podle českého práva. V případě, že je zboží dodáno v rozporu s kupní smlouvou - není dodáno kompletně - má kupující nárok na dodání zbývajích částí v přiměřené lhůtě. Pokud se tak nestane, má nárok na odstoupení a vrácení peněz.
Vzhledem k tomu, že se jedná o společnost podnikající v jiné zemi Evropské unie, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum.
Subjekt Nové barvy.cz se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.