Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Moji sousedé mne požádali, abych jim v době dovolené zalévala květiny na zahradě.
Termín dovolené 28.7. -6.8.2016.
Stalo se mi, že jsem při zalévání zastavila vodu pouze na koncovce hadice a zapomněla jsem vypnout kohout na domě.
Za několik dní, když jsem šla opět zalévat, jsem zjistila, že uzávěr hadice vodu neudržel a ta vytékala na zahradu.Jak dlouho to trvalo nevím přesně.
Výši škody jsme zjistili až když přišlo vyúčtování za vodné a stočné a faktura, která byla o 8.000,- Kč vyšší než obvykle.
Mám uzavřenu pojistnou smlouvu -Pojištění majetku a odpovědnosti občanů -BO
v den kdy přišla faktura jsem okamžitě ohlásila pojistnou událost a dostala její číslo . Druhý den mi likvidátorka ČP telefonicky oznámila, že se nejedná o školdu, ale ztrátu, tudíž je můj nárok na pojistné plnění bezpředmětný.
žádné písemné vyjádření mi ČP nezaslala.
Pojistná smlouva -pojištění majetku a odpovědnosti občanů - pojištění zahrnuje: Škody finanční Kč 500 000,- bez spoluúčasti
Od České Pojišťovny požaduji dodržení pojistné smlouvy a náhradu vzniké škody v plné výši Kč8.000,-
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny pojistných podmínkách. V pojistných podmínkách bývají i výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje. Škodou se dle občanského zákoníku rozumí jakákoliv újma na majetku.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitelka obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážená paní Paukertová,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.