Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Od pondělí čekám na dodání zboží. Dnes je pátek 4. 8. 2017.
Nemohu se dovolat. Na e-mail nikdo nereaguje.
Od: Vojíková Šárka
Odesláno: 3. srpna 2017 17:42
Komu: 'Kulhanek-nabytek.cz - A. Kulhánek'; depo001@toptrans.cz
Kopie: 'P.Vojik@seznam.cz'
Předmět: RE: Objednávka č. 1201700239 u https://www.kulhanek-nabytek.cz/ uhrazena
Dobrý den,
bohužel zboží stále nemáme.
Zasilatelské podmínky Top Trans platné od 1. 7. 2017 – viz http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/objednavky_prepravy
TOPTRANS expresní přeprava kusových zásilek
www.toptrans.cz
Moľnosti objednání přepravy ; Zákaznický program - vhodný pro pravidelné přepravy, pro přístup kontaktujte Vaąe depo; E-mailem kontaktujte Vaąe depo ...
jsou zjevně porušeny.
Převzetí zásilky 31. 7. 2017.
Dnes , 3. 8. 2017, 17:40 hod, zboží stále nebylo dodáno, ani nás nikdo v této věci celý den nekontaktoval.
Prosím o řešení.
Na uvedený kontakt se ani po půlhodinovém vyzvánění nemohu dovolat.
Doufám, že tuto společnost už nikdy nebudu potřebovat !
Jsem velmi zklamaná.
Děkuji
šv
viz sledování zásilky
https://zp.toptrans.cz/cs/search/detail/17731008818?ozn=1201700239
Šárka Vojíková
U Lesa 56
Nové Jirny
250 90
Dodání zboží dnes 4. 8. 2017 mezi 13 a 16 hod
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.