Společnost


TOPTRANS EU, a.s., organizační složka

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17285Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2017, před 7 lety

Šárka Vojíková

Znění stížnosti

Od pondělí čekám na dodání zboží. Dnes je pátek 4. 8. 2017.
Nemohu se dovolat. Na e-mail nikdo nereaguje.


Od: Vojíková Šárka
Odesláno: 3. srpna 2017 17:42
Komu: 'Kulhanek-nabytek.cz - A. Kulhánek'; depo001@toptrans.cz
Kopie: 'P.Vojik@seznam.cz'
Předmět: RE: Objednávka č. 1201700239 u https://www.kulhanek-nabytek.cz/ uhrazena




Dobrý den,

bohužel zboží stále nemáme.

Zasilatelské podmínky Top Trans platné od 1. 7. 2017 – viz http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/objednavky_prepravy




TOPTRANS expresní přeprava kusových zásilek

www.toptrans.cz

Moľnosti objednání přepravy ; Zákaznický program - vhodný pro pravidelné přepravy, pro přístup kontaktujte Vaąe depo; E-mailem kontaktujte Vaąe depo ...












jsou zjevně porušeny.

Převzetí zásilky 31. 7. 2017.

Dnes , 3. 8. 2017, 17:40 hod, zboží stále nebylo dodáno, ani nás nikdo v této věci celý den nekontaktoval.



Prosím o řešení.

Na uvedený kontakt se ani po půlhodinovém vyzvánění nemohu dovolat.

Doufám, že tuto společnost už nikdy nebudu potřebovat !

Jsem velmi zklamaná.



Děkuji

šv

viz sledování zásilky

https://zp.toptrans.cz/cs/search/detail/17731008818?ozn=1201700239

Šárka Vojíková
U Lesa 56
Nové Jirny
250 90


Požadované řešení

Dodání zboží dnes 4. 8. 2017 mezi 13 a 16 hod


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2017 10:23, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:03, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.