Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17286Neoprávněně naúčtovaná platba za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 minut 33 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2017, před 7 lety

Tomášková Jana

Znění stížnosti

Dne 5.7. 2017 a 9.7. 2017 jsem dostala na svůj telefon
606 670 370 SMS, která mi oznamovala, že můj telefon je v ohrožení a je napadený viry. Protože jsem se obávala o svůj telefon, začala jsem postupovat, tak jak mi bylo oznámeno pomocí SMS.
Dostala jsem za chvíli SMS, že jsem nakoupila Jumbo za 99 Kč, Podpora plateb: support@medianetpay.com.


Produkt

SMS: Jumbo za 99 Kč. http://bit.ly/appijim Podpora plateb: support@medianetpay.com


Požadované řešení

Požaduji vrácení neoprávněně naúčtovaný poplatek za službu, kterou
jsem si neobjednala.2 x Kč 99,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2017 10:27, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.