Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 29.6.2016 v poledních hodinách se mi na tabletu na duveryhodne strance, otevřelo okno s výhrou a hodnotnými cenami. Nikdy jsem nic nevyhrála,tak jsem si myslela, ze se štěstí obrátilo. Postupovala jsem podle pokynu a spojila tablet s mobilním telefonem, vzápětí prisla sms z čísla 90340 (ve 12:38) s tim, ze předplatné služby stoji 99Kc, potvrdila jsem sms Ano (12:38) a opet prisla zprava za 99Kc y tim, ze si mohu sluzbu zrušit (12:38), v tomto okamziku jsem se lekla a sluzbu zrušila sms se slovy stop (12:42), opet mi prisla sms ze předchozí zprava opet stala 99Kc. To uz mi ale sms zacali chodit i z cisla 90340099 a to ve 12:38 a 12:43 naprosto nevyzadane. Dalsi zprávy chodili z obou cisel vzdy stejne 1x za tyden 6.7., 13.7.,20.7., 27.7. A bohuzel i 3.8. Zacala jsem řešit problem s operátorem, ten me odkázal na stranky plat mobilem. Nasla jsem kontaktní cislo na firmu v Cr, kde to ale nikdo nebral, napsala jsem email o zrušení předplacených služeb na moje číslo. Zatim se nikdo neozval.
90340 a 90340099
Zastavení zasílání zpoplatnenych sms z obou čísel a vrácení peněz od teto firmy
|
Tweet |
V tomto případě je třeba prvotně kontaktovat mobilního operátora se žádostí o zablokování prémiových SMS zpráv, aby nemohlo dojít k dalšímu posílání podvodných sms zpráv.
Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Ne vše, co najde spotřebitel na vyúčtování od operátora, je tzv. službou elektronických komunikací. Prémiové SMS, kterými je možné zaplatit hromadnou dopravu nebo parkování, či vysoce zpoplatněné linky s předčíslími 900–909, jsou ve vyúčtování záludné. Operátor má za úkol hovor spojit nebo SMS doručit a pak vybrat peněžní prostředky. Problémy s obsahem či cenou ale musí spotřebitel řešit přímo s poskytovatelem služby. Kdo konkrétní linku provozuje, se dozví spotřebitel na webových stránkách www.platmobilem.cz. Kodex operátorů ohledně prémiových sms je k dispozici zde: http://www.platmobilem.cz/kodexy-sluzeb.aspx.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Ahoj Michaela Dudová,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.
Rozumím tomu, jen nerozumím proč i když jsem službu zrušila, presne podle pokynu jak jste uváděli v sms, proč mi služba chodí dál a proč za něco co nechci stále platím...
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
Přesně pro takové případy je tu pro Vás Centrum mobilních plateb, kde se náš Agent bezplatně postará o vyřízení Vaší žádosti, prověří všechny okolnosti,
spojí se přímo s poskytovatelem služby, aby byla žádost vyřízena k Vaší spokojenosti.
Kliknutím na tento odkaz se spojíte přímo s Centrem mobilních plateb:
http://mobileinfo.cc/customercare/home.html;jsessionid=DC66D394CCA88ED09CA9EACBDDAC68AD
S pozdravem
Servisní tým DIMOCO
Centrum sluzeb pro mobilní telefony je k nicemu, protoze k memu číslu neni přiřazeny žádný odběr ani jednorázové platby (ani nic neni videt v minulosti), takze ani neni co, by mi zrejme mela firma vracet... Jak se tohle muze dít? Bez následků?
Úspěchem je zrejme to, ze dluh a je jiz zablokována a nechodí žádné dalsi zpoplatnene sms.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
Na základě požadavku na Centrum mobilních platebních služeb nás informuje, že jste s tím již byli v kontaktu. Proto Vás bude brzy kontaktovat e-mailem, abyste našemu poskytovateli služeb našli co nejlepší řešení.
Doufáme, že vám s tím pomohli.
S pozdravem
Servisní tým DIMOCO
Vyřešeno, sms přestali chodit... dost me zaráží, že to bylo operátorovi jedno a v podstatě nemohl zablokovat sms od jednoho čísla
Jsem poučná a na žádné další výhry nevěřím.
Děkuji za pomoc