Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 27.7.2017 jsem v Tesco OC Letňany zakoupila dětské chrániče na kolo. Uvedená cena v regále byla Kč 169,90,-. Následující den jsem si zkontrolovala účtenku a zjistila, že mi bylo účtováno Kč 259,90,-. Hned jsem volala na informace a věc oznámila. Pracovníci ověřili skutečnost a cenu na regále potvrdili Kč 169,90. Jelikož jsem mimopražská, nemohla jsem se dostavit osobně k vrácení peněz. Po komunikaci s managerem prodejny mi bylo slíbeno jako kompenzace zaslání poukázky v hodnotě Kč 100,- na poštovní adresu s tím, že mi přijde nejpozději do středy 2.8.2017. Poukázka nepřišla ani 4.8.2017. Manager prodejny nezvedá telefon a ani na informace není možnost se dovolat.
Závěrem, chybně označené zboží na této prodejně je téměř pravidlem. V zimě jsme kupovali náhradní díl k dětským sáňkám - rozdíl v ceně řešili hned po odchodu od pokladny. Jindy jsme kupovali dětské přesnídávky, opět chybu v ceně jsme řešili bezprostředně po nákupu.
Dětské chrániče na kolo zn. Star Wars kolekce Disney
Pro zachování "dobrého" (pro mne již nedůvěryhodného) jména obchodní značky by bylo vhodné dodržet a splnit naslibované a nedělat ze zákazníků "blbce" a profitovat z toho, že ne každý si chyby všimne anebo je ochoten ztrácet nad jejich chybou čas. Ve finále za to zákazník zaplatí a promrhá mraky času nad něčí neschopností, neochotou a laxností.
Stále očekávám vrácení částky, o kterou jsem byla "ošizena" a telefonát s vysvětlením příslušného managera prodejny.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.