Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17291Chybně účtovaná cena, než-li uvedená v regále

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2017, před 7 lety

Veronika Partynglová

Znění stížnosti

Dne 27.7.2017 jsem v Tesco OC Letňany zakoupila dětské chrániče na kolo. Uvedená cena v regále byla Kč 169,90,-. Následující den jsem si zkontrolovala účtenku a zjistila, že mi bylo účtováno Kč 259,90,-. Hned jsem volala na informace a věc oznámila. Pracovníci ověřili skutečnost a cenu na regále potvrdili Kč 169,90. Jelikož jsem mimopražská, nemohla jsem se dostavit osobně k vrácení peněz. Po komunikaci s managerem prodejny mi bylo slíbeno jako kompenzace zaslání poukázky v hodnotě Kč 100,- na poštovní adresu s tím, že mi přijde nejpozději do středy 2.8.2017. Poukázka nepřišla ani 4.8.2017. Manager prodejny nezvedá telefon a ani na informace není možnost se dovolat.
Závěrem, chybně označené zboží na této prodejně je téměř pravidlem. V zimě jsme kupovali náhradní díl k dětským sáňkám - rozdíl v ceně řešili hned po odchodu od pokladny. Jindy jsme kupovali dětské přesnídávky, opět chybu v ceně jsme řešili bezprostředně po nákupu.


Produkt

Dětské chrániče na kolo zn. Star Wars kolekce Disney


Požadované řešení

Pro zachování "dobrého" (pro mne již nedůvěryhodného) jména obchodní značky by bylo vhodné dodržet a splnit naslibované a nedělat ze zákazníků "blbce" a profitovat z toho, že ne každý si chyby všimne anebo je ochoten ztrácet nad jejich chybou čas. Ve finále za to zákazník zaplatí a promrhá mraky času nad něčí neschopností, neochotou a laxností.
Stále očekávám vrácení částky, o kterou jsem byla "ošizena" a telefonát s vysvětlením příslušného managera prodejny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2017 16:13, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.