Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#17295Neoprávněně účtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2017, před 7 lety

Aleš Kalvach

Znění stížnosti

Mám na všech číslech aktivní blokování služeb. Platby třetích stran atd. Přesto bylo umožněno platbu provést. Nevím kde to ještě víc blokovat. Údajně instalovat nějaký antivir. Údajně k platbě došlo cca 4 minuty po sobě celkem 3 krát 99 kč. Víc mi operátor nemohl údajně sdělit. Již dříve jsem kliknutím omylem na stránky byl aktivováno inkaso plateb. Tak jsem u operátora aktivoval blokování, což bylo nakonec úspěšné, ale peníze již vráceny nebyli. Nechci aby se to dále opakovalo. Děkuji za rady.


Produkt

Údajně na číslo 903 400 99. Na google společnost Dimoco.


Požadované řešení

Aby opravdu žádné platby třetích stran nebyli možné. Vrácení částky odečtením v dalším účtování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2017 17:50, před 7 lety

V tomto případě je třeba prvotně kontaktovat mobilního operátora se žádostí o zablokování prémiových SMS zpráv, aby nemohlo dojít k dalšímu posílání podvodných sms zpráv.

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Ne vše, co najde spotřebitel na vyúčtování od operátora, je tzv. službou elektronických komunikací. Prémiové SMS, kterými je možné zaplatit hromadnou dopravu nebo parkování, či vysoce zpoplatněné linky s předčíslími 900–909, jsou ve vyúčtování záludné. Operátor má za úkol hovor spojit nebo SMS doručit a pak vybrat peněžní prostředky. Problémy s obsahem či cenou ale musí spotřebitel řešit přímo s poskytovatelem služby. Kdo konkrétní linku provozuje, se dozví spotřebitel na webových stránkách www.platmobilem.cz. Kodex operátorů ohledně prémiových sms je k dispozici zde: http://www.platmobilem.cz/kodexy-sluzeb.aspx.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2017 16:37, před 7 lety

Ahoj Aleš Kalvach,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html


S pozdravem
servisní tým DIMOCO


DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2017 17:54, před 7 lety


Aleš Kalvach

Myslím si že bavit se se společností DIMOCO je naprosto zbytečné. Ať čtu jakoukoliv odpověď, tak je to vždy stejné. Nevím proč je kontaktována zrovna tato společnost. Když se problém týká v tomto případě společnosti Vodafone, která službu provozuje. Mám tyto služby zakázány, tak nechci nikdy nic platit mobilem. Už dříve se mi podobná blbost stala kliknutím nechtěně na reklamu na stránkách dole a psalo to inkaso bylo aktivováno. Společnost T-mobile, u které jsem dříve byl, si za to vzala 30 kč sms plus 99 kč měsíčně. Nyní jsem u společnosti Vodafone, platby třetích stran a dms i jiné, mám zakázané už od června a začátkem července si zase provedou platbu dokonce 3 krát 99 kč ???! Tak kdo za to tedy může. DIMOCO hlásí co je zač. Já chci jen zpátky svoje peníze. Pokud operátor umožní platby, které jsou zakázány, tak ať si to platí sami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 09:58, před 7 lety

Pokud se podnikatel poskytující služby elektronických komunikacích (společnost Vodafone Czech Republic a.s.) zavázal k tomu, že mobilní platby nudou zablokovány, je povinen tomuto závazku dostát. Pokud by tak neučinil, porušil svou smluvní povinnost a spotřebitel by po něm mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením této povinnosti. Měl-li tedy spotřebitel zablokovány mobilní platby, je rovněž vhodné u podnikatele poskytujícího služby elektronických komunikacích uplatnit reklamaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2017 10:30, před 7 lety

Dobrý den,

Přesně pro takové případy je tu pro Vás Centrum mobilních plateb, kde se náš Agent bezplatně postará o vyřízení Vaší žádosti, prověří všechny okolnosti,
spojí se přímo s poskytovatelem služby, aby byla žádost vyřízena k Vaší spokojenosti.

Kliknutím na tento odkaz se spojíte přímo s Centrem mobilních plateb:
http://mobileinfo.cc/customercare/home.html;jsessionid=DC66D394CCA88ED09CA9EACBDDAC68AD


S pozdravem

Servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.8.2017 11:11, před 7 lety


Aleš Kalvach

Není problém. Vím že se to týká hlavně společnosti Vodafone. Bylo to špatně zařazeno. Společnost DIMOCO by to beztak měla vědět. Tenkrát jsem to u T- mobile nemohl řešit. Neměl jsem služby blokované. Ale teď přesto že jsou služby zakázány, nemám o ně zájem. Je to jinak. Nevím zda nepodat novou stížnost, ale odkaz na vaše centrum podpory, nejde otevřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 11:25, před 7 lety

Spotřebitelovi doporučujeme, aby rovněž uplatnil reklamaci u společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Bude-li reklamace zamítnuta, má spotřebitel možnost se obrátit s námitkou proti vyřízení reklamace na Český telekomunikační úřad.

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2017 13:52, před 7 lety

Na žádost spotřebitele přeřazujeme stížnost na něj. Spotřebitel má nyní možnost ke stížnosti připojit své vyjádření, případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2017 15:57, před 7 lety


Aleš Kalvach

Hodnocení:

Komentář: Společnost Vodafone již vyšla vstříc a částku odečetla.