Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17296Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2017, před 7 lety

František Vrána

Znění stížnosti

celé tři dny jsem na uvedené adrese čekal na doručení zásilky.Ráno přišla SMS,že bude doručena mezi 10_ 12 hod.Večer email že jsem byl nazastižen.Druhý den jsem volal na depo Liberec,že je to pitomost.Operátor se pokusil spojit s řidičem,ale marně,nebral telefon ani mě ani operátorovi.Byl jsem vyzván k trpělivosti.Druhý den to samé.Třetí den už jsem nevydržel a operátorovi doporučil náležité profackování řidiče,protože s podobnou arogancí se potýká spousta lidí v okolí včetně firmy u které pracuji.Vzhledem ke skutečnosti,že se jednalo o dárek k narozeninám,který pozbyl významu jsem zásilku ukončil,protože mi bylo navrženo doručení až následující týden,ale kdo ví?


Požadované řešení

Navrhuji ráznou domluvu případně finanční postih onoho řidiče.Jednání operátorů bylo naopak velice vstřícné a omluvili se i za to,za co nemohou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2017 17:46, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 16:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.