Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
celé tři dny jsem na uvedené adrese čekal na doručení zásilky.Ráno přišla SMS,že bude doručena mezi 10_ 12 hod.Večer email že jsem byl nazastižen.Druhý den jsem volal na depo Liberec,že je to pitomost.Operátor se pokusil spojit s řidičem,ale marně,nebral telefon ani mě ani operátorovi.Byl jsem vyzván k trpělivosti.Druhý den to samé.Třetí den už jsem nevydržel a operátorovi doporučil náležité profackování řidiče,protože s podobnou arogancí se potýká spousta lidí v okolí včetně firmy u které pracuji.Vzhledem ke skutečnosti,že se jednalo o dárek k narozeninám,který pozbyl významu jsem zásilku ukončil,protože mi bylo navrženo doručení až následující týden,ale kdo ví?
Navrhuji ráznou domluvu případně finanční postih onoho řidiče.Jednání operátorů bylo naopak velice vstřícné a omluvili se i za to,za co nemohou.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.