Společnost


Rezek Zdeněk

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1730Po odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží společnost De Luxe Home nevrátila peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2013, před 11 lety

Miroslav Mikulík

Znění stížnosti

Dne 12.9.2013 jsme uzavřeli kupní smlouvu se společností De Luxe Home na velkou sadu nádobí ,ker.nože a konvici v celkové ceně 15000 Kč - a to v rámci předváděcí akce na hotelu Moskva ve Zlíně.
Ve smyslu kupní smlouvy jsme však od této smlouvy č.014137 odstoupili a veškeré zboží vrátili dne 16.9.2013. Společnost odstoupení od kupní smlouvy přijala a vrácené zboží přijala dne 24.9.2013 s tím, že částku 15 tis.Kč zašlou na náš účet. Tuto částku však jsme neobdrželi a 12.11. jsme od společnost dostali návrh splátkové dohody a splátkového kalendáře, kterou jsme odsouhlasili a poslali zpět společnosti De Luxe Home. Měli nám posílat každý týden 1000 Kč, počínaje 18.11.2013. Dosud jsme však žádnou splátku nedostali a společnost na další naše urgence nereaguje. Stav je tedy takový, že nemáme ani zboží, ani peníze.


Požadované řešení

vrácení peněz za zboží, které jsme společnost vrátili při odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 15:04, před 11 lety

Pokud je smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, má spotřebitel nárok odstoupit do 14 dnů od smlouvy. Po odstoupení má prodejce povinnost vrátit zaplacené finanční částky do 30 dnů. Pokud se tak nestane, je v prodlení a spotřebitel krom kupní ceny může žádat i úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2014 18:25, před 10 lety

Subjekt Rezek Zdeněk nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Požaduje-li spotřebitel pouze peněžité plnění, lze podat k soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, kdy soud rozhodne bez nařízení jednání pouze na základě předložených důkazů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.