Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#17303SMS s čísla 90309099 platba 99,- Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

53 minut 24 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2017, před 7 lety

Hana Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 24.7. přišla sms z čísla 90309099 na telefonní číslo mého nezletilého syna. Žádnou službu si neobjednal.Je to služba GER. Má Twist službu, v té době ani neměl kredit, telefon prakticky v nedostupné oblasti pro signál. Byl na táboře.
Teď se vrátil.
Na koho se můžeme obrátit na vrácení peněz? Je tam i napsané pro zastavení služby na psat SMS ve tvaru STOP GER na číslo 90309 - což zřejmě zase vezme peníze a nemusí mít funkci stop.
Zatím jste první na které jsem narazila a hledám souvislost, vůbec nevíme o co jde.

Děkuji.
S pozdravem
Hana


Požadované řešení

Vrácení peněz ve formě kreditu - z něj byla částka odečtena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2017 16:07, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.