Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17307Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2017, před 7 lety

Jana Ivanova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.7. Vám společnost Notino předala pro mne zásilku č. 40650937823 s tím, že zásilka mi bude doručována další den 25.7. na mnou uvedenou adresu zaměstnavatele - Šrobárova 50, Praha 10 10034 Fakultní nemocnice Královské Vinohrady. Od Vás jsem taktéž obdržela ten den 24.7. e-mail o tom, že zásilku budete následujícího dne (25.7.) doručovat. Ovšem další den zásilka doručena nebyla. Čekala jsem trpělivě týden. Sledovala jsem zásilku přes Váš portál, kde bylo uvedeno, že zásilka od 26.7. se nachází na doručovacím depu. Nevěděla jsem jak to řešit. Napsala jsem e-mail s dotazem ohledně zásilky na Notino.cz jelikož zásilku odesílali oni. Jelikož mi nereagovali tak jsem se rozhodla 1.8. kontaktovat přímo Vaší společnost s tím co se děje se zásilkou a proč je již týden na doručovacím depu. Paní na zákaznické lince mi sdělila, že je tam problém a poznámka s tím, že je potřeba upřesnit pavilón (budovu) kam to doručit jelikož se jedná o velký nemocniční areál. Ovšem ale doposud mě nikdo s upřesněním pavilónu nekontaktoval. Vysvětlila jsem, že tam máte adresu uvedenou a, že pavilón žádný není potřeba. Pracuji přímo u hlavní brány s adresou Šrobárova 50 a před bránu pro převzetí zásilky vyjdu bez problému ven jakmile mi řidič zavolá. A i kdyby byl potřeba pavilón není problém mi zavolat když tu řidič přijede. Telefon na mě máte od odesílatele uveden. Paní na Vaší zákaznické lince mi sdělila, že je to zřejmě Vaše chyba a, že zásilku mi budete zítra 2.8. doručovat, že to tam vše uvede.

Ovšem další den se takto nestalo. Čekala jsem do 16 hod. odpoledne a nic. Opět jsem zvedla telefon a kontaktovala Vaší zákaznickou linku, kde byla jiná pracovnice, která mi sdělila, že neví co se zásilkou děje a proč je stále na doručovacím depu. Takže mi nemůže adekvátně odpovědět a musí kontaktovat přímo doručovací depo. Bohužel to se ji nepodařilo, jelikož depo ji nezvedalo telefon. Takže mi sdělila ať zkusím zavolat cca o hodinu, dvě později jestli se ozve doručovací depo. Kontaktovala jsem Vaší zákaznickou linku znovu asi za hodinu jak to tedy vypadá s moji zásilkou zda doručovací depo reagovalo na výzvu. Na Vaší zákaznické lince mi to vzala opět jiná pracovnice s tím, že neví co se děje a opět mi sdělila to samé co paní předešlý den, že je potřeba upřesnit pavilón (budovu) kam zásilku doručit. Tak to už jsem byla opravdu rozčílená. S tím, že to už jsem přeci včera upřesňovala a bylo mi od kolegyně přislíbeno, že další den (dnes 2.8.) zásilka bude doručena. Paní na lince reagovala velmi lhostejně, že tu žádné informace o tom nemá a, že může dát jedině urgentní doručení pět na zítra (3.8.). Jelikož odjíždím na dovolenou a již nemohu déle čekat a Vaše společnost zřejmě není schopná zásilku doručit tak jsem to stornovala s tím, že po Notinu.cz požaduji vrácení peněz již za zaplacený výrobek.

Nemám ve zvyku psát stížnosti protože to stejně asi nikam nevede. Ale toto opravdu už bylo i na mě moc. Nevím kde přesně se stala chyba a či je to přesně neschopnost. Celkem tři pracovnice nejsou schopné si předat adekvátní informace o jedné zásilce a každá mi tvrdí něco jiného a pořád upřesňujete číslo budovy?! To mě přijde opravdu jako neschopnost. Navíc jste velká známá doručovací společnost a do FN Královské Vinohrady doručujete nespočet zásilek a balíků denně. Takže řidič mohl bez problémů zavolat, že se již blíží k areálu. Já bych mu upřesnila pavilón, i když jsem x krát zdůraznila, že žádný pavilón nemám a sedím přímo u hlavního vchodu do nemocnice na adrese Šrobárova 50.

Opravdu jste mi způsobili spoustu nepříjemnosti kvůli neschopnosti Vaších pracovníků. Musela jsem x krát telefonovat s různými pracovníky a po každé mi můj problém nikdo nebyl schopen vyřešit a adekvátně odpovědět.


Produkt

Zásilka č. 40650937823, odesílatel Notino s. r. o.. Příjemce: Jana Ivanova, Šrobárova 50, Praha 10. 100 34


Požadované řešení

Zdůvodnění situace. Proč zásilka nebyla doručená? Omluva. Vrácení peněz společností Notino s. r. o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 13:36, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 17:07, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.