Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
začátkem letošního prosince jsem v LIDLU Prachatice zakoupil vysavač na popel.Po příchodu domů jsem vysavač ihned vyzkoušel a k mému nemilému překvapení jsem zjistil,že to co jsem vysál z krbu,tak jsem měl v místnosti.Z vysavače se vyvalil oblak prachu,který se pochopitelně usadil na nábytku.Jelikož si myslím ,že je toto podstatná závada,nebylo zaručeno to co výrobce deklaroval,odnesl jsem vysavač zpět do prodejny.Po cca čtrnácti dnech mě bylo sděleno,že reklamace se neuznává,jelikož filtry se musí čistit atd,atd.Opsali návod k použití.Výrobek jsem si nepřevzal s tím,že návody číst umim,ale že se jedná o prach ,který se vyvalí z vysavače při čištění krbu.
Tímto vás prosím o radu,zda se s tímto dá něco dělat.
Jaroslav Šísl
Požadoval jem odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.Nebylo vyhověno
|
Tweet |
V případě, že byla vada výrobku vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou, kde je dle § 616 odst. 4 povinností prodejce prokázat, že výrobek předal spotřebiteli v pořádku. Pokud takovou skutečnost neprokáže, odpovídá za vadu. Zároveň, v případě, že nastane spor o existenci vady, je třeba využít nezávislého odborníka ke zpracování znaleckého posudku.
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.