Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
před dvěma mi v Tescu Novodvorská Plaza přítelkyně koupila 3 láhve piva Horgaarden.
Po vypití jedné sklenice (cca polovina láhve) se u mne objevila silná alergická reakce,
kterou se podařilo zmírnit až podáním antihistaminik a při prohlédnutí zbývajících láhví jsem objevil podivnou sedlinu a po otevření jedné z nich byl patrný mírný zápach plísně.
Mohu poskytnout fotografie a zároveň i poslední neotevřenou láhev.
Hoegaarden Wit Blanche 33cl, min. trv. 12/5/2018, 02218:4716
Prošetření dané šarže a zamezení, aby bylo ohroženo zdraví dalších zákazníků.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitel může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.