Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17310Zkažené pivo Hoegaarden

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2017, před 7 lety

Richard Borovička

Znění stížnosti

Dobrý den,
před dvěma mi v Tescu Novodvorská Plaza přítelkyně koupila 3 láhve piva Horgaarden.
Po vypití jedné sklenice (cca polovina láhve) se u mne objevila silná alergická reakce,
kterou se podařilo zmírnit až podáním antihistaminik a při prohlédnutí zbývajících láhví jsem objevil podivnou sedlinu a po otevření jedné z nich byl patrný mírný zápach plísně.
Mohu poskytnout fotografie a zároveň i poslední neotevřenou láhev.


Produkt

Hoegaarden Wit Blanche 33cl, min. trv. 12/5/2018, 02218:4716


Požadované řešení

Prošetření dané šarže a zamezení, aby bylo ohroženo zdraví dalších zákazníků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 14:43, před 7 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitel může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 16:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.