Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
V souladu s nařízením ES č. 261/2004, kterým se stanoví společná pravidla náhrad a pomoci cestujícím v letecké dopravě v případě odepření nástupu na palubu, zrušení nebo významného zpoždění letů, a v souladu s rozhodnutím Soudního dvora EU, žádám o odškodnění ve výši 2 x 250 EUR pro mne, Miroslava Belicu a manželku Marcelu Belicovou, které vzniklo téměř šestihodinovým zpožděním letu QS 2238 na lince Praha – Skiatos, dne 25. 7. 2017. Původní termín odletu byl 5.30, skutečný odlet byl 11.21 hod., viz příloha. Jak jsme byli informováni, zpoždění vzniklo nikoli tzv. vyšší mocí, ale technickou závadou.
finanční odškodnění
|
Tweet |
Podle judikatury Soudního dvora Evropské unie má cestující právo na náhradu ve výši 250 EUR v případě zpoždění letu o délce nejvýše 1500 kilometrů o tři hodiny nebo více. S nárokem na náhradu za zpoždění je nutné se obrátit přímo na dopravce. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3357/pozadavek-na-nahradu-pri-odepreni-nastupu-do-letadla-pri-zpozdenem-ci-zrusenem-letu.
Nebude-li spotřebitel se svým nárokem úspěšný, bude vhodné se obrátit na Úřad pro civilní letectví. Stížnost je dostupná na stránkách http://www.caa.cz/formulare/formulare-kancelare-uradu a je možné ji podat i prostřednictvím elektronické pošty na adresu caa@caa.cz nebo podatelna@caa.cz. Na výše uvedených stránkách je formulář stížnosti dostupný rovněž v anglickém jazyce.
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.