Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#17314Neuznaná Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 7 lety

Miroslava Paidarová

Znění stížnosti

Od společnosti Hecht s.r.o. jsme zakoupili sekačku Hecht .
Od samého počátku jen samý problém ,převážně nejde nastartovat.
Sekačka poseká,po vyzvednutí z opravy vždy jen 1x. Po 14 dnech ,chceme posekat a nejde nastartovat.
Do dnešního dne už pátá reklamační karta ,chtěli jsme vrátit peníze ,a společnost nám to stále jen nějakým způsobem opravuje.
Sekačka se stále jen převáží ,mezi pozemkem ,domovem a společností Hecht.
Dnes už o došlo tak daleko , že si to i fotíme ,po vyzvednutí sekačky byl ohnutý nůž .
Nedá se určit z jaké strany k tomu došlo ,možná i z naší nevím sekačku stále nakládám do auta , a oni to taky vozí někam do Prahy.
Byl jem o choten koupit i nový nůž nebo t si to odečtou z ceny sekačky .
Sekačku jsme chtěli vrátit a vyplatit peníze ,nepotřebuji sekačku ,která 1 poseká a po 14 dnech ji nenastartujem ani po 30 minutách.
PS: ůmorná práce,pořád okola.
Tento měsíc jsme byli na dovolené a přišla sms o vyzvednutí opravené sekačky .
Ale my už ji nechceme po 5x stále stejn závada NESTARUJE.
Prosím o radu co dělat už se bojíme to i vyzvednout.
Děkuji p.Paidarová


Produkt

Sekačka ,benzínová s pojezdem Hecht 5140bs


Požadované řešení

Nevím ,snad mimosoudní ,nebo pořádnou reklamu .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2017 14:19, před 7 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitelka dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci. Pokud spotřebitelka reklamovala věc pro vyšší počet vad a během reklamací byly uznány jako oprávněné minimálně tři různé vady, vznikl spotřebitelce nárok na odstoupení od smlouvy. Zvolila-li spotřebitelka při uplatnění reklamace jako způsob nápravy odstoupení od smlouvy, měl prodávající toto respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2017 08:02, před 7 lety

V úvodu bych rád vyjádřil politování nad vzniklou situací.

Výrobek byl zakoupen 29.8.2015.

1. Reklamace byla uplatněna 8.5.2016 se závadou nestartuje, slabé otáčky. Stroj byl převzat do servisu ve stavu použitém a v unašeči nože byly šrouby (tj. místo původní aretace nože, ta byla mechanicky poškozena, byly dány šrouby). Servisem byl zjištěn mechanicky poškozený unašeč nože, k čemuž došlo nárazy nože o pevné překážky. Bylo provedeno vyčištění a seřízení karburátoru. Tato reklamace nebyla uznána jako oprávněná. Provedena nezáruční výměna unašeče.
2. Reklamace byla uplatněna 22.6.2016 se závadou nejde nastartovat. Výrobek byl převzat do servisu s mírně ohnutým nožem se záseky. Bylo seřízeno zapalování. Reklamace nebyla uznána jako oprávněná. Jednalo se o údržbu a mechanické poškození.
3. Reklamace byla uplatněna 12.9.2016 se závadou Nestartuje, když nastartuje, zhasne po vyhoření benzínu napumpovaného primerem. Výrobek byl převzat do servisu ve stavu s ohnutým žacím nožem. Bylo provedeno vyčištění palivové soustavy.
4. Reklamace byla uplatněna 26.5.2017 se závadou nejde nastartovat. Výrobek měl ohnutý nůž. Zákazník nesouhlasil s placenou opravou na běžnou údržbu a výměnu nože. Reklamace nebyla uznána jako oprávněná. Jednalo se o běžnou údržbu a mechanické poškození. Zákazník odmítnul nezáruční opravu.
5. Reklamace byla uplatněna 8.7.2017 se závadou nejde nastartovat s odkazem na předchozí opravu. Výrobek byl převzat do servisu ve stavu se silně ohnutým nožem. Vzhledem k tomu, že poslední opravu zákazník odmítnul i přes upozornění možného rizika používání výrobku s mechanicky ohnutým nožem tak bylo zákazníkovi provedeno seřízení karburátoru což je úkon běžné údržby.

V návodu k výrobku je uveden plán údržby. Který je nutné dodržovat pro řádný chod výrobku. Dále jsou v uživatelském manuálu uvedeny pokyny pro uskladnění kde je mj. uvedeno: „pokud motor uskladníte i s palivem, benzín zoxiduje a zkazí se. Staré palivo způsobí, že motor půjde těžce nastartovat a usazeniny ucpou palivový systém. Pokud necháte benzín při skladování motoru v nádrži a zkazí se, budete potřebovat nechat opravit či vyměnit karburátor a celý palivový systém. Palivo v motoru nesmí být déle než 14dní. Pokud jej necháte v motoru déle a způsobíte tím poškození motoru, nevztahuje se na opravu motoru záruka. Životnost paliva můžete prodloužit tím, že do něj přidáte stabilizátor paliva.
V uživatelském manuálu jsou dále uvedeny informace k doplňování paliva: „Používejte čisté, čerstvé a bezolovnaté palivo…. Palivo nesmí být starší 14-ti dnů.“.

Z výše uvedených závad a časové posloupnosti je patrné, že se jednalo vždy o závady související s nekvalitním palivem, nedostatečnou údržbou a mechanickým poškozením. I jak zákazník uvádí, že při převzetí byl ohnutý nůž, tak jak je uvedeno výše u všech reklamací, jsme zákazníka upozornili a uvedli do reklamačního protokolu při převzetí do servisu na toto mechanické poškození.

Věřím, že přijmete s pochopením, že u výrobku na základě provedených úkonů souvisejících s běžnou údržbou a né vadou výrobku, nekvalitním palivem, mechanickým poškozením, který je provozován více jak rok s ohnutým nožem a i přes opakované upozornění servisem na možná rizika používání výrobku v tomto stavu a provozování v rozporu s uživatelským manuálem, nejsou splněny podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy.

Hecht Motors s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2017 16:21, před 7 lety


Miroslava Paidarová

Hecht už nikdy více

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:20, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.