Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#17318Neuznání pojistného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 7 lety

Matěj Veselý

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o radu. Stal se mi úraz a protože si platím platím pojistku u této společnosti po ukončení asi 2 měsíční léčby jsem podklady dodal pojišťovně. Ta však nárok neuznala s tím, že takový úraz se nemůže stát. Zpochybnila tímto diagnózu lékaře. Prosím o radu. Děkuji


Produkt

Úrazové pojištění


Požadované řešení

Pojišťovna se snaží nevyplácet pojistné, zpochybňuje diagnózu lékaře. Rád bych, kdyby diagnózu na základě doložených zpráv uznala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2017 15:32, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2017 14:45, před 7 lety

Vážený pane Veselý,

děkujeme Vám za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření Vaší stížnosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Barbora Andrýsková
specialista pro stížnosti klientů
stiznosti.cz@generali.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.8.2017 14:54, před 7 lety


Matěj Veselý

Dobrý den, děkuji. Budu čekat na výsledek prošetření. Veselý

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.9.2017 15:55, před 7 lety


Matěj Veselý

Hodnocení: