Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o radu. Stal se mi úraz a protože si platím platím pojistku u této společnosti po ukončení asi 2 měsíční léčby jsem podklady dodal pojišťovně. Ta však nárok neuznala s tím, že takový úraz se nemůže stát. Zpochybnila tímto diagnózu lékaře. Prosím o radu. Děkuji
Úrazové pojištění
Pojišťovna se snaží nevyplácet pojistné, zpochybňuje diagnózu lékaře. Rád bych, kdyby diagnózu na základě doložených zpráv uznala.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (jedná-li se o neživotní pojištění). Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.
Vážený pane Veselý,
děkujeme Vám za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření Vaší stížnosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Barbora Andrýsková
specialista pro stížnosti klientů
stiznosti.cz@generali.com
Dobrý den, děkuji. Budu čekat na výsledek prošetření. Veselý
Hodnocení: