Společnost


ELECTRICITY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17320Neuznaná reklamace - telefon nepoužitelný

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2017, před 7 lety

Roman Šumšal

Znění stížnosti

Dobrý den,

23.5.2017 jsem zakoupil přes e-shop mobilní telefon. Po měsíci se objevil problém se sekáním telefonu a s displejem (nerozsvítí se). Telefon jsem odeslal na reklamaci a zároveň jsem v emailu doplnil i video.
10.7. mi přišlo potvrzení o zaevidování reklamace č.20708
19.7. mi přišlo zamítnutí reklamace z důvodu, že se vada během testování neprojevila (servis provedl obnovení nastavení továrních hodnot)
20.7. jsem si vyžádal informace jakým způsobem probíhalo testování, protože se věčně nedal ani odemknout (bez vyjádření), společnosti jsem dal najevo, že s takovým řešením nesouhlasím
28.7. mi přišel email s vyřízením reklamace a odesláním telefonu zpět ke mě
31.7. jsem obdržel telefon s protokolem o servisní zakázce
mimo předchozí přibylo následující:
Diagnostika. Pravděpodobně vadný SW. Předáno na flash.
Přeflashováno nejnovějším firmwarem, vložena CZ, otestováno.
Problémy s telefonem se projevily ihned po vybalení, zaslal sem telefon zpět s novým videem. E-shop to eviduje jako novou reklamaci č. 21038 s tím, že předchozí je neuznána.


Produkt

mobilní telefon Xiaomi Mi5 32GB, černý


Požadované řešení

Vrácení peněz a uhrazení nákladů spojených s reklamací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2017 15:14, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.9.2017 16:03, před 7 lety


Roman Šumšal

Hodnocení: